#φιλιες4

460 21 2
                                    

Γεια σας και καλημερα γτ μολις ξυπνησα lol ♥

Η σημερινη κατηγορια και η τελευταια ειναι........

Οι δημοφιλεις

Η χειροτερη κατηγορια εβερ!!!!

Τι ειναι οι δημοφιλεις?

Η πιο ησχυρη κλικα!Δεν μπορεις να μπεις μαζι τους εκτος αν γινεις σαν αυτους!Πραγμα που ειναι δυσκολο αλλα μπορω να στο μαθω.Εγω προσωπικα κανω παρεα με ολους και με λουζερς και με νορμαλ και με δημοφιλεις.

Πως να μπεις στην κλικα τους?

Σε προειδοποιω πρεπει να χυσεις πολυ ιδρωτα για να το κανεις αυτο!Πρεπει να αλλαξεις ρουχα.Δηλαδη απο εκει που φοραγες το κλασσικο t-shirt και το τζινακι σου,οπως ολοι οι φυσιολογικοι ανθρωποι,θα πρεπει να φορας ρουχα απο γνωστους desginers ή ακριβα μαγαζια.Αλλα για να μην σκας ολα τα λεφτα σου σε αυτους μπορεις να παιρνεις πραγματα που μοιαζουν ακριβα αλλα δεν ειναι!Σου ξανα λεω οτι δεν πρεπει να αλλαξεις για αυτους χαρακτηρα!Πρεπει να εισαι ο εαυτος σου!

Πως ειναι οι δημοφιλεις εξωτερικα?

Τα δημοφιλη αγορια ειναι πολυ γιο.Με το καπελακι αναποδα,να σταρακια τους,το καρασκισμενο τζιν τους και τις κολλητες μπλουζες για να φαινεται το six pack!εμα τι τωρα!Τα κοριτσια ειναι με γλυκαναλατες φουστιτσες τι μια μερα και την αλλη με rock στυλ τυπου δερματινα μπουφανακια και τετοια.

Πως να κατακτησεις ενα δημοφιλη αγορι?

Δυσκολο.Αν βρισκεσαι σε αλλη κλικα τοτε ειναι δυσκολα τα πραγματα γιατι συνηθως τα αγορια σε αυτην την κλικα τα φτιαχνουν με κοριτσια τυπου bitches με ξεκωλα σορτσιακια!Υπαρχουν ομως και εξερερεις.Αν θες να τον κανεις δικο σου τοτε πρεπει αναγκαστικα να αλλαξεις για να μπεις στην κλικα του.Και οχι μην αλλαξεις χαρακτηρα!!!!!!

Αυτα για σημερα!Θα τα ξαναπουμε αυριο που θα μιλησουμε για τις κατηγοριες μαθητων!

Love ya all ♥

Sem:D

Πως να επιβιωσεις το γυμνασιο?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora