Συναισθηματα κοριτσιων προς αγορια

653 16 2
                                    

Γεια σας και παλι!

Χρονια πολλα σε οσους γιορταζουν!
Και παμε κατευθιαν στο θεμα μας!

Τα κοριτσια μπορουν να γινουν πολλες φορες μελο και αλλες πολυ σκληρες!Για να δουμε πως αντιδρανε στα αγορια...

-Οταν ειναι μαζι

Σκεψεις:Αχ μωλεεε!Η αγαπουλα μου!Σημερα φοραει ενα γουτσου γουτσου πουλοβερακι που μου ρχετε να το αγκαλιασω σαν να μην υπαρχει αυριο!!!

-Οταν του μιλαει ενα αλλο κοριτσι

Σκεψεις:Τι κανει αυτη εδω??Α τι μαλακω!Κοιτα ρε!Που μου μαθε να φοραει και ξεκωλα μπροστα στο αγορι ΜΟΥ!Ναι κουκλιτσα μου,βαλτο καλα στο μυαλο σου,που αμφιβαλλω αν εχεις,οτι ο Νικος (τυχαιο χδ)ειναι μονο δικος ΜΟΥ!Θα σε σκισω μωρη!

-Οταν ειναι φιλοι

Ο Νικος ειναι πολυ καλο παιδι!Περναμε πολυ καλα σαν φιλοι...λες να με βλεπει και αλλιως.??μπα δε νομιζω ρε συ....βασικα ποτε δεν ξερεις!Κι αν τον γουσταρω κι εγω??
(Και ετσι ανακαλυπτεις τυχαια συναισθηματα λολ)

-Οταν την γραφει

Γκρρ...μιλα μου ρε γαμωτο!Τι σου ζηταω!Μια φορα να με κοιταξεις τιποτα παραπανω!Οχι ολες τις τσουλες που σε περιτριγυριζουν!Εμενα ρε!Γιατι τι εχω??Μια χαρα κοπελα ειμαι!Μονο μια ματια σου ζηταω γαμω τον ερωτα μου....

-Οταν την κυνηγαει καποιος που δεν γουσταρει

Πφφ....τι θελει κι αυτος μωρε παλι!Ναι ενταξει καταλαβαμε οτι με γουσταρει αλλα ξεκολα ρε και λιγο!Σαν την βδελλα πανω μου κολλημενος!Τοσες αλλες υπαρχουν εμενα βρηκες??

Αυτο ηταν για σημερα!ελπιζω να σας αρεσε!θα τα πουμε στο επομενο!πειτε μου τι θεμα να βαλω στο επομενο στα σχολια!sos!

Πως να επιβιωσεις το γυμνασιο?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora