Συναισθηματα αγοριων προς κοριτσια

1.7K 18 11
                                    

Γεια σας και παλι!Χαρη στην Janoskianators-30 επιτελους βρηκα θεμα για αυτο το κεφαλαιο!Ευχαριστω πολυ για την ιδεα σου!

Λοιπον ολοι ξερουμε ποσο μπερδευτικα και ακανονιστα ειναι τα αγορια!Ομως πως νιωθουν για μας?Πως νιωθουν οταν ειμαστε φιλες τους?Οταν εχουμε σχεση μαζι τους?
Οταν ειμαστε αδιαφορες?

Δεστε ζωνες και ξεκιναμεεε

-Οταν ειμαστε φιλες τους:

Σκεψεις αγοριων:Ε ενταξει!Φιλη μου ειναι!Η αληθεια ειναι οτι δεν μπορω να την σκεφτω αλλιως...στο κατω κατω τι ειμαστε?φιλοι.Το λεει και η λεξη!Λεω να την ρωτησω και καμια συμβουλη μπας και πλησιασω την Κατερινα(τυχαιο χδ)Αυτη σαν καλη φιλη θα μου δωσει συμβουλες,σωστα?

-Οταν ειμαστε αδιαφορες αλλα μας γουσταρουν:

Σκεψεις αγοριων:Το παιζεις δυσκολη ε??Μμμ...θα σου δειξω εγω!Οταν θα μαι με καμια αλλη να δεις ποσο θα ζηλευεις!
Θα παρακαλας στα πατωματα για μια νυχτα μαζι μου!Ακους εκει αντιρηση!Καμια δεν αρνειται σε μενα!Ουφφ....δεν μπορω να βγαλω ομως απο το μυαλο μου αυτα τα ματια....αυτο το πλουσιο μπουστο....τι λεω ρε??οποιες θελω θα χω!

-Οταν ειναι κοριτσι-πουτανακι

Ω μαλακα!Κοιτα κωλαρα αυτη η καινουργια!Ανυπομονω να τη βαλω κατω και να τη γαμαω σαν να μην υπαρχει αυριο!Να μη μπορει να περπατησει για την υπολοιπη βδομαδα!Σχεση με αυτην?με τιποτα...το μονο που μπορει να προσφερει ειναι σεξ

-Οταν ειναι σε σχεση

Αχ το μωρακι μου.Ανυπομονω να παμε καμια βολτα για καφε το απογευματακι...αχ τι μου εχει κανει αυτη η κοπελα γαμω τον ερωτα μου??Ιιι!!Τι κανει ρε??Μιλαει με εναν χλεχλε???Α δε παμε καλα κυριε φλωρε!Ακουσε εκει!Κανενας μαλακας δεν θα μιλαει στην κοπελα ΜΟΥ γιατι θα του κανω τη μουρη κρεας!(ζηλιαρης κιολας χδ)

-Οταν τους κολλαει καποια που δεν θελουν

Πω ρε μαλακα....ολο με πριζει να βγουμε το τσουλι απο διπλα και δεν εχω κεφια για γκομενες ρε....αφου βλεπει οτι δεν την γουσταρω τι κολλαει πια ρε...μαλακοπιτουρο ειναι??δεν καταλαβαινει οτι δεν θελω!(καμια φορα εκνευριζονται τα αγορια ετσι)

-Οταν κανουν "κοριτσιστικα" πραγματα

Τι μυριζει ρε τοση ωρα??Μα καλα ποσα κιλα κολονια εχει βαλει αυτη ρε??Λες και θα παει να συναντησει τον Μπραντ Πιτ!Ενα ραντεβου ειπαμε ρε!Και τι ειναι αυτο που αλιφει το σωμα της σαν ψωμι με μαρμελαδα ρε σεις??Α ναι αυτη η κρεμα σωματος....ενταξει δε σου λεω γαματα μυριζει αλλα ειπε πεντε λεπτα και κανει πεντε ωρες να ετοιμαστει!

Αυτα για σημερα!Ελπιζω να σας αρεσε!Θελω να μου γραψετε κι αλλες ιδεες για το επομενο!Αν και σκεφτομαι να κανω σκεψεις κοριτσιων για τα αγορια αλλα δν ξερω οτι πειτε εσεις!

Love ya,

♥sem


Πως να επιβιωσεις το γυμνασιο?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora