Asta este o nous rubrica in care v-om discuta tot felul de subiecte politice.Primul subiect: Relatiile ruso-americane.
Cum bine stiti, relatiile ruso-americane (sau cum le zic eu relatiile RusAme) merg mai ,,bine" ca media mea la franceza. Nu suntem aici sa discutam despre media mea la franceza.
Tineti minte acum ceva timp cand canalele de stiri tot spuneau ca Rusia si S.U.A. vor colabora, vor face o coaltie antiteroriata, vor face, vor drege? Imediat dupa coalite, Rusia si-a luat avioanele si s-o pus pe bombardat. La 5-6 zile dupa, Statele Unite au acuzat Rusia ca actioneaza agresiv. Nu stiu de ce Statele Unite au acuzat Rusia ca isi face partea de intelegere avand in vedere ca n-am auzit nimic de niciun avion american. Cum vine asta, Alfred? Faci o coalitie si nu te ti de ea? Apoi mai si comentezi.
Dupa ultimul atac terorist din Franta, presedintele le-a cerut lui Putin si lui Obama sa faca o coalitie internationala anti terorista (de aici deducem ca prima coalitie a fost un mare fail). Pana au discutat, pana s-au organizat un avion rus a fost bombardat de Turcia deoarece i-a incalcat spatiul aerian.
Unu la mana: Nici o tara n-are voie sa incalce spatiul aerian al altei tari fara permisiune indiferent daca sunt din aceiasi coalitie, aceiasi uniune sau sunt aliati. Chestia asta e ca o lege.
Doi la mana: Degeaba se supara Putin si face atata scandal si ameninta ca iese din coalitie. Rusia a gresit. Trebuie sa plateasca consecintele. E o porcarie tot scandalul asta pe care l-a declansat. Nea Putin mai spune ca (,) considera Turcia prieten al Rusiei. Rusia nu mai are de mult prieteni in politica. Toate natiunile au ceva de impartit cu Rusia. La intalnirea aceea acelor mai mari puteri din lume toata lumea avea ceva de impartit cu Rusia. Germania, Franta, Statele Unite, Regatul Unit si Canada sunt membrii N.A.T.O. (stim foarte bine ca N.A.T.O. si Rusia nu se inteleg). Stiu ca Japonia si Rusia se tot cearta pe o insula.
Turcia se poate descurca foarte bine si fara Rusia. De cinci ani la granita dintre Turcia si Siria e razboi, deci faptul ca Rusia nu mai colaboreaza nu e o pierdere asa mare.
In concluzie:
Rusia si S.U.A. nu vor reusi sa colaboreze cum trebuie . Nu in lumea asta.