Provocare

81 10 21
                                    

@APH_Nyo_England tagged me for this.

REGULI:

1#: Nu ai voie sa refuzi provocarea
2#: Nu ai voie sa etichetezi persoana care te-a etichetat pe tine.
3#: Titlul trebuie sa fie creativ (al meu da pe afara de creativitate *sarcasm*)
4#: Trebuie sa scrii mai departe toate regulile.
5#: Provocarea se face in maxim o saptamana.

13 lucruri despre Kagu. Sa incepem!

1. Leguma mea favorita e rosia. Din totdeauna a fost. Vara mananc numai rosii cu branza. Dar tot soaul alb prefer la paste.

2. Sunt foarte neatenta si impiedicata.

3. Imi place sa fac oamenii sa rada (chiar daca nu ma pricep la asta. Dar hei! Macar incerc).

4. Sunt o persoana timida si mi-e greu sa vorbesc cu persoanele noi, despre care nu stiu nimic.

5. Daca imi pui intrebarea: ,,Tu desenezi doar anime-uri?" incep sa urlu la tine. In cei 3 ani de cand desenez am fost terorizata cu intrebarea asta. Si iti raspund de pe acum: nu chiar. Mai desenez si peisaje.

6. Numele de pe wattpad provine de la personajul meu manga favorit (Kaguya Ootsutsuki din Naruto) si clanul favorit (Senju). Cand mi-am facut contul eram mare fana Naruto.

7. Sunt copilaroasa si hiperactiva.

8. Sunt o fricoasa. Mie frica de paianjeni, serpi, broaste, inaltimi, sa merg singura pe strada, etc.

9. Stau prost cu orientarea in spatiu. Ma pierd si intr-o camera de 2 pe 2.

10. Imi place sa vorbesc cu oamenii. Daca gasesc un subiect comun sau ceva de discutat pot conversa toata ziulica. Asta se aplica numai in viata rala, nu si pe internet.

11. Sunt o maniaca a curateniei.

12. Nu-mi place fast food-ul.

13. Hmm... ce sa mai spun? Nu imi place sa-mi petrec 24 de ore in fata unui monitor. Prefer sa fac orice altceva.

faller12
-Lerchin-
Ayane-Chann
CrookedSmiley
desillusionaldreams-
eCriiS
Edi-kun
HarumiSato
ItaliaVee
Just_A_Killer
Olga-chan
Pingu-chan
popcorn_kirkland
PutriReads
Sara_Forgotten
shirou_nakamura

E randul vostru sa faceti provocarea.

Wattpad FMUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum