Hallo, mijn naam is Jill Tomlinson, ja familie van Louis Tomlinson. Dié Louis ja. Ik ben 18 jaar en ben klaar met mijn school. Als mijn baan ben ik stylist en wat haat ik dat zeg. Als je dit verhaal verder leest kom je er wel achter waarom. Maar, ik ga verder met mijn zelf beschrijven. Ik heb blond lang stijl haar tot op mijn kont. Heb groene ogen.
POV Jill
Ik liep het gebouw binnen
Ik zag ze zitten, dié 4 jongens die ik mijn hele leven niet zou mogen. Haten vind ik zelf een te groot woord. Maar ik heb het over, Zayn Malik, Harry Styles, Liam Payne en die Niall Horan.
Hun hebben mijn hele leven afgepakt! Ik was altijd heel close met Louis maar nu, nu, hebben hun het afgepakt door een stom bandje te beginnen met de naam 'one direction.'
'Hey.' Zeiden ze alle 4 tegelijk. Ik liep zo verder en liet ze achter met 4 verbaasde gezichten.
Ik zag Louis staan en had gelijk een glimlach op m'n gezicht. 'Hey.' Zei ik tegen Louis. 'Hey Jill, we moeten je even spreken.' 'Uh, oke'
Ik liep mee met Louis naar de jongens en ze keken me nog steeds verbaast aan. 'Wat?' Zei ik. En ze keken gelijk weg. Ik glimlachte tevreden. 'Wanneer moet ik jullie stylen?' Vroeg ik. Ja, daarom haatte ik m'n baan ik moet one direction stylen! Ik ben hun vaste stylist! M'n ouders zijn dood... Dus ik woon alleen, in London. En ik moest een baan en Louis bood het aan. Ik kon niks anders.
'Niet, we hebben je laten komen zodat we konden praten.'
'Oke, zeg maar'
'Je komt bij ons wonen.' Zei Louis.
'WAT?!' Riep ik uit.
'Ja, moet van jeugdzorg.'
'Ik ben verdomme 18 Lou.'
'Punt klaar uit, je kleren en alles staan al bij ons.'
Ik heb geen keus meer, en liep chagrijnig weg.
Ja dit wordt helemaal geweldig, met 4 jongens in 1 huis wonen die ik niet mag. En 1 neef doe doet alsof hij m'n vader is.
Help!
-----------------------------
Het is een beetje een klein stukje maar nu weten jullie een beetje waar het over gaat.
Vote, comment, fan?
Love, Noa.
JE LEEST
you will always be mine ft. One Direction (dutch)
FanfictionHallo, ik ben Jill Tomlinson, ja familie van dié Louis Tomlinson. Ik ben z'n kleine nichtje. Ik ben hun vaste stylist. Maar ik haat die baan echt. Ik mag Zayn Malik, Harry Styles, Liam Payne en Niall Horan niet. Hoezo mag je hun niet? Dat lees je in...