Milena CyGomez

208 18 3
                                    

Hepimizin bildiği gibi Türkiye'de Smiler'lar ve Selenator'lar arasında bitmek bilmeyen bir kavga var ben Selenator ve Miley fanı olarak bu gereksiz kavganın nedenlerini anlatacağım.
-Miley ve Selena hala arkadaş fakat çok samimi değiller. Hepimizin bildiği gibi ufak bir kavga oldu ama çok büyük bir kavga değildi fakat bu kavga medya tarafından büyütüldü.
-Amerika'da en iyi anlaşan fan grupları Selenator ve Smiler'dır Türkiye'de ise tam tersi en çok kavga eden fan grupları Selenator ve Smiler.
-Bazı Selenator ve Smiler'lar kavgadan etkilenerek ve biraz da medyanın etkisiyle sinirlenmiştir ve bu sinirle araştırmadan çok kötü şeyler söylediler işte kavganın esas nedenlerinden biri de bu birbirimizin idollerine laf ettikçe kavga etmeye başladık çok ufak bir neden iki değerli fan grubunun arasında aşırı büyük bir kavgaya yol açtı fakat bu kavga çok gereksizdi.
-Yanlış hatırlamıyorsam yılbaşında Miley Selena ile ilgili bir tweet atmıştı.
- Miley Hakkında
Herkes kendi yoluna sahip gibi hissediyorum. Herkes istedikleri şeyleri yapma Hakkı'nda sahiptir
~Selena Gomez
-Selena Röportajından
Fan : Miley yada Ariana ile herhangi bir işbirliği var mı?
Selena : Hayır , istemediğimden değil.Bu yüzden isterseniz beni arayın çocuklar.
-Ayrıca Miley ve Selena'nın kıyaslanmasından hoşlanmıyorum çünkü ikisinde gerçekten başarılı.

Gomez AnalizleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin