Uzun bir süredir yoktum ben yokken yaşanan bazı olaylara bir göz atalım.
Selena Instagram Profil fotoğrafını değiştirdi.
Selena Instagram'da 74,5 takipçiye ulaştı!
Selena'nın Instagram'da paylaştığı 4 fotoğraf da 3 milyon beğeniye ulaştı.
Rolling Stone,Revival World Tour'u 2016'nın en beklenen turlarından biri olarak seçti.
Slow Down,200M izlenmeyi geride bıraktı.
Hands To Myself 100 Milyon izlenimi geçerek Vevo sertifikası aldı.
Selena 13 Vevo sertifikasına ulaştı.
Revival Meksika'da 30.000 kopya satışını geçerek Altın sertifika kazandı.
Good For You,İtalya'da Platin sertifika aldı.
Hands To Myself Kanada'da Altın sertifika aldı.
Revival Dünya çapında 1 Milyon satışı geride bıraktı.
Selena'nın Vevo kanalı 9 Milyon aboneye ulaştı.
Selena'nın oynadığı Pantene reklamı yakın zamanda Türkiye'de de oynatılması bekleniyor.
Selena, Ariana, Taylor, Rihanna ve Adele'e karşı "En İyi Kadın Sanatçı" kategorisinden adaylığı var. Ayrıca, Demi, Justin, Ariana ve Taylor'a karşı "En İyi Sosyal Medya Sanatçısı" adaylığını aldı.
Justin "Sorry" şarkısını söylerken yere düşmüş ve playback yaptığı ortaya çıkmış. Üstüne yorumlardaki çoğu hayranı bu kelimeyi kullanmış "Hareketli şarkı dans ederken nefessiz kalması normal ve kullanması normal" gibi yorumlar yapmış ama üzücü olan bu değil. Selena'nın Stars Dance dönemindeki tüm şarkılar hakaretli ve playback kullandığı için durmadan kötü gösterdiler ve hakaret ettiler. Kendi sevdiği ünlü kullanınca normal başkası kullandığı zaman sesi kötü olur.
Bir hayran Selena'nın Work From Home dinlediği videoyu Twitter'da paylaşmış, Dinah altına "işte benim kızım" diye tweet atmış.
Selena Work şarkısının sözlerini paylaştı.
Selena We Day etkinliğine katıldı.
Selena We Day etkinliğinde Kill Em With Kindness single'ına performans sergiledi. Performans 28 Ağustos'da yayınlanacak.
Selena'ya We Day röportajında 16 yaşındaki haline tavsiye vermen gerekseydi ne derdin? diye sorulduğunda;
Ah Tanrım, kendime daha nazik olmalıyım ! Sanırım hala bir şeylerden ders alıyorum. Kendini sevmiyorsan bu olmaz. Hiç kimse seni tamamlayamaz. Kendini tamamlaman lazım.
Selena iHeart Radio Ödülleri'nde Taylor Swift'e ödülünü vermek ve kendi ödülünü almak için sahnedeydi.
Selena, Kaliforniya'da Disneyland'da görüntülendi.
Not;Bu bölümde alıntılar yer almaktadır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gomez Analizleri
No FicciónSelena ile ilgili yalan yanlış söylentileri düzeltmek, onunla ilgili güncel bilgileri paylaşmak amacım... Best; #58