Nisa Payne: Selena gerçekten harika bir insan.Kalbi gerçekten temiz.Bunu gülüşüyle bile anlayabilirsiniz.Ayrıca hataları var ama Umrumda değil.Onu seviyorum gerçekten.Ve bunun sebebi dış görünüşü veya başarısı değil.Onun kalbindeki temizliği biliyorum hareketleri davranışları konuşması bile onun ne kadar iyi bir insan olduğunu anlamamızı sağlıyor.O ayrıca hayatımda gördüğüm en güzel insanlardan birisi.Sesi aşırı güçlü olmasada gülmemi mutlu olmamı sağlıyor.En önemlisi o sesiyle Belkide bir çok insana hayat veriyor.Hayranlarına çok fazla değer veriyor.O gerçekten çok iyi birisi.Bunu anlamak için ayrı bir çabaya gerek yok görmek isteyen görür.İstemeyen ise hayalindeki kötü pislik iğrenç ve Doğru olmayan birinden nefret eder.Onu birazcık araştıran ve gerçekten kalbini bilmek isteyen biri onun harika bir kişiliğe sahip olduğunu anlayacaktır.Tekrar tekrar ve tekrar O gerçekten sevilesi türden mükemmel bir insan.Bir insanı sevmeniz için harika bir görünüşe sahip olmasını veya aşırı başarılı birisi olmasını mükemmel sese sahip olmasını harika insanlarla arkadaşlık kurmasını sevmemelisiniz.Birini sevmeniz için kalbini sevmelisiniz.Eminim bu her şey için yeterli olucaktır.Bunun kanıtlarından biriyim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gomez Analizleri
NonfiksiSelena ile ilgili yalan yanlış söylentileri düzeltmek, onunla ilgili güncel bilgileri paylaşmak amacım... Best; #58