"Nu am sa incep ...cum fac mereu ..adica despre filozofii legate despre viata..ca doar toti stim ce e ea. E doar o etapa.. e doar o.. nu stiu. Un mare cerc care se invarte...mereu iar pe mine ma ia ameteala. Chiar daca stiu ca imi risc viata facnd asta macar stiu ca am luptat sa fsc ceva bine. Ca am incercat sa lupt cu lumea asta. Cum am ajuns aici.. pai e alta problema. Dar acum conteaza sa nu mai las pe nimeni sa..."
-Dave...ma stiga Vel si ma intorc automat cu scaunul spre ea.
-Mda. Raspund chiar daca nu am chef de o discutie..mai ales cu ea.. cred ca vrea sa vorbim despre haine..
-Vreau sa vorbim despre haine. Spune ea. Vedeti ce v am zis eu,?
-Vai.. ma incanta mereu discutia asta. Ce moda mai e la Paris? Spun si imi dau ochii peste cap.
-Off..eu vruiam sa iti spun ca nu stiu cu ce sa o imbrac pe fata aia..
-Aa.. nu imi pasa. Dupa mine poti sa o trimiti si intr un sac.
-Sunt serioasa Dave.
-Dar si eu. Hai acum lasa ma . Trebuie sa ma pregatesc sa imi fac ghiozdanul. Merg la liceu Laions Graft. Tu o sa mergi cu mine..ca sa supraveghem mai bine zona. Ii spun cu vocea mea de sef..si las glumele la o parte.
-Cee? De ce? Ial pe Hans.
-Hans e ocupat pe teren
-Jak.?
-Pregateste motoarele..
-Calum.. ?
-E cu baza de date. Tu..vii cu.mine si gata. Subiect inchis.
-Dar cum vom intra in acel liceu?
-Pai Calum..deja ne a bagat in lista aia ...cu elevi noi.
-Ok. Merg sa.imi fac bagajul.
-Poate ghiozdanul..
-Ba nu. Am zis bine ce am zis.
-Daca are mai mult de 1kg nu te mai obosii sa l faci.
-Dave.
-Mda. Hai misca te.
-Apropo se poarta pelerine in Paris.
-Da de ce nu lilieci in par? A dracu de moda...maine o sa ajunga cu scorpionii pe glezne.
-Dave..
-Asa repede imi uiti numele.. hai du te.
Am coborat in subsol..unde se afla Hans..Jak. si Calum.
-Hei.. ce faceti?
-Stam si plangem ..nu vezi..
-Pai..cum.asa..??
-Hai Dave.. masina e gata. Te asteapta afara.
-Ok.
-Sunteti bagati in baza de date a scolii.
-ok. Am inteles. Fata asta.. sau ce o fii... trebuie dotata bine. Microfoane..camere de supraveghere..tot tacamul. Clar?
-Da boss.
-Eu nu fac asta. Spune femeia asta. -Ma . Tu tot nu intelegi cum sta treaba nu ..? Eu daca zic ca DA...pai e DA SI PUNCT. Tu...NU MAI COMENTEZI. ii spun..
-Daca ne va face probleme??
-Imi dai un telefon.
-Dar eu...incepe iar femeia asta.
-Ma. Da tu chiar vrei dracu sa mori?? Nu intelegi ca faci ca mine sau nu..oricum o sa mori..asa ca prefera dracului sa faci ceva bine pe lumea asta. Ii tip eu . Deja m am enervat. Nu mai pot.. LA DRACU!!
-HAI VEL..tip cat pot de tare..
-Acum disperatule.. tipa ea.
-Disperatu are masina... tip inapoi..
-Mai taceti dracu ca ramanem surzi...spune Jak.
Am plecat la scoala...cum am orele dupa masa incep la 13:30-19:30 termin. Deci azi am 6 ore.
Am condus cu viteza ...recunosc. am ajuns la timp insa. Trebuie sa nu ma implic..sa imi vad de treaba.. sa nu imi prea pese.. Hai Dave. Poti! Ma incuraja constiinta.
-Hai mai repede Vel. Ii am spus. Aveam aceeasi ora..
Am mers atat de neatent incat nu am vazut ca am intrat in cineva pe care l am trantit.. "Bravo Dave. Sii tu ca sa nu iesi in evidenta.."..ai ...am dat de dracu..!! Baga mi as!!!Gata sper sa va placa. Va pup si va multumesc. :)) :* intrebari pentru Dave sau.. oricine?? :O
CITEȘTI
Diavol in persoana ..
Mystery / Thriller"Crezi ca ma cunosti..ca stii defapt cine sunt...ca ai dreptul sa ma judeci... crezi ca daca imi cunosti numele .. si daca ai vorbit odata cu mine crezi ca stii...ca ma cunosti..si iti permiti luxul de a vorbii despre mine. Eu sunt Diavolul in...