NEVER SAY NEVER
Cum spuneam ... ma aflam in fata unei femei care statea jos. Avea un catalog cu o coperta gri...deci cred ca era preo profa ceva.. ma rog.. minunata miscare..
-Imi pare rau.ii spun.
-Mda. Grabiti..? Unde?
-La ore.. ii raspund femeii invarsta cu o pereche de ochelari pe nas si cu par lung si drepr..negru...era cam grasuta pentru varsta ei si intr o rochie neagra.
-Ce clasa? Ma intreab.. sa dea dracii nu am idee..
-La 9 filologie 4 ...ii raspunde Vel.. ce ma bucur ca a venit cu mine...oh..
-Aa voi tre sa fiti noii elevi.. spune. Eu sunt Doamna Directoare. Ce imprejurari ca sa ne intalnim.. si incepe sa rada..
-Pe noi ne scuzati..dar chiar trebuie sa incepem orele. I o tai eu scurt si fara pic de mila. Nu imi pasa ca e ea nu stiu ce directoare.. ma rog. Imi dau ochii peste cap si imi ridic spranceana la fiecare fata care e imbracata ....ce dracu astea nici nu prea vin imbracate..adica jur...parca fac concurs de cine vine cel mai dezbracat la scoala.. mor. Nu ma mira da traficantii si au ales acest loc...pentru a lua un nou transport. Eu cred ca ele vor sa atraga atentie...dar uneori au prea multa atentie de la persoane care nu ar trebuii sa dea nici doi bani pe existenta lor...
Si aici intervin eu.. tipul care actioneaza din umbra...tipul care merge pe legile lui. Nu le incalca pe altele decat cand trebuie (mereu )
-Buna revenire. Imi zice Vel.
-Hai ca avem treaba. Ii spun.
Tre sa tinem ocupati toti elevii sau dupa ce pleaca ...sa ne costumam in femei de serviciu.. abia astept sa ma imbrac in fusta si cu o peruca care sa imi dea mancarimi..
Eram la etajul 2 unde ar cam trebuii sa am clasa. M am uitat sa vad daca Vel era acolo...si am vazut o fata care....Sper ca va place. Va pup si va multumesc.:* :))
CITEȘTI
Diavol in persoana ..
Mystery / Thriller"Crezi ca ma cunosti..ca stii defapt cine sunt...ca ai dreptul sa ma judeci... crezi ca daca imi cunosti numele .. si daca ai vorbit odata cu mine crezi ca stii...ca ma cunosti..si iti permiti luxul de a vorbii despre mine. Eu sunt Diavolul in...