Ea.♥

31 2 0
                                    

And never say forever
SAMANTA POV'S.
Ma aflam la etajul 2 cand ma pomenesc tinuta strans de mana.. Eu sunt in clasa a 9a F4...sunt bruneta ...inaltuta. si am un fizic oky. Am un caracter total diferit ...adica acum pot sa zambesc si sa sar in sus de fericire iar peste 2 secunde izbugnesc in lacrimi ...si dau cu pumnii in oglinda. Cam asta sunt eu... revenind in prezent...nu am idee cine m a prins dar caietul meu sau mai bine zis jurnalul meu ... care il am mereu oriunde cu mine..mi a fost luat din mana.. de catre idiotii astia.
-Da mi l inapoi.! Ii spun ...dar vocea mea ragusita pare pitigaiata .. si chiar nu are nimic de a face cu subiectu.
-Off...dar stai sa l citesc ... spune el ...si incepe sa rada. Da sa il deschida dar e intrerupt de o voce tare draguta...dar in acelasi timp una care iti da fiori pe spate..
-Nu cred ca stii sa citesti. Spune el si se apropie de mine...
-Care e treaba ta... ? Ii spune unul dintre tipi
-In acest moment voi. Dispareti.. si datii inapoi jurnalul fetei. Spune el tare si raspicat.. si ma infioara si mai tare
-Nu vom face asta. Uite cum stau lucrurile defapt...
-Nu. Asculta tu. Daca vrei sa iti fie bine...sa va fie bine ...ii vei cere scuze.. ii vei da inapoi jurnalul ...si eu ma voi preface ca nu s a intamplat nimic. Asta ca sa va fie bine..dar daca nu...putem si pe calea grea...grea pentru voi. Spune el.. isi intinde mana si ia jurnalul din mana tampitului.
Chiar daca a facut ceva bun...am o presimtire rea in legatura cu el... e oare de bine?! :O
-Dispareti. Le spune astora.
Cei doi tampiti pleaca dar nu inainte de a spune..
-Nu s a terminat.
-Ba da. Pentru ca asa spun eu.
-Dar cine esti tu.. sa ne spui ce sa facem si ce nu?
-Diavolul in persoana. A spus iar eu am inghetat.. nu pot sa cred... e asa de.
-Poate nebun in persoana.
-Dispareti dracu..pana nu fac ceva ce am sa regret. Spune el tare si clar. Iar aici aud clopotelul semn ca e pauza..deci mai am doar zece minute pana la prima ora. Super.
Cei doi au plecat iar eu am ramas cu asa numitul Diavol...mor.
-Stai linistita. Nu se va mai intampla nimic.. poftim.. si imi pare rau pentru limbaj. Iau jurnalul... si nici nu stiu ce sa fac adica sa fug...sau sa ii multumesc.. tipi ca el trebuie tinuti la distanta.... off...
-Cum te cheama..? Ma intreaba.. gata eu am ales sa....

Diavol in persoana ..Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum