Sabah kalkıp ilk önce yatagımdan kalkıp elimi yüzümü yıkadım . Sonra pembe yatağımı toplayıp,okul kıyafetlerimi çıkarttım.Birisi kapıyı tıklattı saate baktım . Bu saatte annem veya babam uyanmazdı yavaşça kapıyı açtım gelen annemmiş. Sıkı bir şekilde boynuma sarıldı.''Nasılsın kızım '' dedi annem. Üzgün olduğumu bile bile diyordu bunu ve bu hali beni sinir ediyordu.''iyiyim'' dedim,sadece.
Annem bana şaşkın gözlerle bakmaya başladı.Ne diye imalı bakışlar attım anneme. Annem ''niye okul kıyafetlerini çıkardın ''dedi . ''okula gideceğim için olabilirmi annecim ''dedim,hafif kıkırdıyarak.Annem ''kızım baban aşağıda bekliyor , ve senin hemen güzelce üstünü giyinip makyajını yapıp aşağıya inmemizi bekliyor o çocukla ve o cocugun ailesiyle tanısmaya gidecegiz''dedi.Başımdan sanki kaynar sular dökülüyordu. ''İkinizdende nefret ediyorum ''diye bağırdım anneme.Annem ağlayarak odadan çıkarken ''dediğimi unutma'' dedi. Hala böyle yapması beni çok sinir ediyordu.Ağlamıyacaktım. Evet evet o çocuktan kendimi nefret ettirebilirdim değil mi ? dedim kendi kendime .
Dolabın içinden siyah bluz ,siyah etek ve siyah sitelettolarımı çıkardım. Siyahı çok seviyordum.Hemen üstümü giyinip makyajımı yaptım. O çocuktan kendimi nefret ettirecektim ve emindim buna.Sarı uzun saçlarımı at kuyruğu yapıp odamdan çıktım. ''Ben kendi arabamla gideceğim,adresi verin ''dedim .Annem hemen yanıma gelip adresi söyledi,adresi telefonuma kaydedip çıktım hemen evden. Saate baktığımda erken olduğunu gördüm ve arabamı burcu ve melisin yanına sürdüm. Bu olay yüzünden kaç gündür ne telefonlarını açıyordum ne de okula gidiyordum.Evlerine gittiğimde burcu kapıyı açtı ve hemen boynuma atladı .''yavaş be kızım boynumu kırdın '' dedim burcuya gülerek.Herşeyi anlattığımda beni öldüreceklerdi ama ,derken kafama bi tokat yedim .'' kızım nerdesin lan sen kaçgündür arıyoruz seni melisle meraktan çatladık ''dedi burcu. ''içeri davet edeydin kuzum'' dedim burcuya.Gözlerini devirerek ''geç'' dedi.Bana gerçekten kızgındı galiba. Yukardan koşturarak bize doğru gelen bir adet melis gördüm ve boynuma atladı . Beni hemen öptü sarıldı,ve koltuğa oturttu.Şimdi bu kızlar kim diye sorar gibisiniz galiba hemen anlatayım.
[MELİS]=
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Müstakbel Eşim
ChickLitBabasının Zoruyla Evlendirilen Bir Genç Kız... NUR SAYGIN Zamanının Çoğunu Kız Becermekle Geçiren Bir Genç Adam... KAAN ATEŞ Peki Bu İstenmeyen Evlilik Nefretle Başlayıp Aşkla Devam Ederse Ne Olur ?? ...