Hemen koltuğa oturup olan bitenleri burcuya ve melise anlattım .Melis her ne kadar üzülsede burcuda bi o kadar sinirlenmişti ve küfürler saydırıyordu.''Neyse benim canım bfflerim dediğim gibi bu çocuktan kendimi nefret ettireceğim güvenin bana''dedim,gülerek.Burcu ve Melisle görüştükten sonra evden çıkıp arabama bindim.
Saate baktığımda geç kaldığımı farkettim , ve arabamı hızlı bir şekilde adrese sürmeye başladım.Işıklara geldiğimde durdum ve yeşil ışığın yanmasını bekliyordum.Ve arkadaki bir öküz öyle bir kornaya basıyordu ki sanki ölecek .''Beklesene be öküzmüsün ? Kırmızı ışık yanıyo körmüsün ''diye bağırdım,sinirle.Zaten salağın biriyle uğraşacaktım bide bu çıktı başıma yeşil ışığı beklerken birden kapım açıldı.Allahtan kemerim bağlıydı düşmedim ,karşımda siyah gözleri ve siyah saçları olan bir çocuk bana bakıyordu,sinirle.''Napıyorsun be salak ''diye çemkirdim.Ve cevap vermesini beklemeden konuşmaya devam ettim.''Ya kemerim bağlı olmasaydıda düşseydim sonra bacağımı acıtsaydım belkide kafamıda vurabilirdim ve bunların hepsi senin yüzünden olu-''derken sözümü bitirmeden ''kes şu çeneni ''diye kızdı bana.Ayıya bak sen ya sen kimsin olum diye saydırmaya başladım tabiki içimden.''şimdi kızım sana söylüyorum aç o kepçe kulaklarınıda beni dinle''dedi . Tabiki onu dinlemeyecektim bi hızla kapıyı kapattım ve yeşil ışığın yandığını gördüm hemen arabamı sürmeye devam ettim.Arkamdan bağırıyordu.Daha çok bağırırsın diye dil çıkarttım kendi kendime.
Adrese geldiğimde çok zengin bir lokanta olduğunu gördüm.Ve hemen içeri girdim,gereksiz ailem ve gereksiz müstakbel ailem masadalardı yanlarına gidip selam verip oturdum .Tarık bey(yani müstakbel babam)''kusura bakmayın bizim oğlan geç kaldı''dedi. içimden hiç gelmese diye dua ediyordum o anda kapıdan taş bir çocuk girdi yüzüne dikkatlice baktığımda beni gördü kesin beni bulmuştu diyerek koşarak lavaboya gittim.Dışarıya baktığımda müstakbel eşimde teşrif edebilmişti sonunda,yavaşça masaya ilerledim sandelyeyi çekip oturduğumda karşımda gördüğüm manzarayla şok geçirdim resmen . Sadece ''sen''diye bildim.Bana o kadar sinirli bakıyordu ki,Yani benim daha yarım ssat önce trafikte kavga ettiğim adam benim kocam mı olacaktı!?.Allahım nasıl bi kabustu bu.!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Müstakbel Eşim
ChickLitBabasının Zoruyla Evlendirilen Bir Genç Kız... NUR SAYGIN Zamanının Çoğunu Kız Becermekle Geçiren Bir Genç Adam... KAAN ATEŞ Peki Bu İstenmeyen Evlilik Nefretle Başlayıp Aşkla Devam Ederse Ne Olur ?? ...