Tam kalkmaya yeltenıyordum kii. Tarık amca ''nereye yavrum'' dedi. Al bakalım Nur buyur burdan yak şimdide. ''Tarık amcacım ben bıraz rahatsızım da bı lavaboya gitsem iyi olucak. ''müstakbel karıcım daha yeni gelmedin mi sen lavabodan'' dedi pisliiikkk. Herkez evet şeklinde mırıltılar çıkarınca yerime oturmak zorunda kaldım. Hakan bey(babam olur kendisi)''kaan oğlum bak kızım nur nasıl beğendin mi ? '' diye sordu. Bu adam babam olacağına ölseydi daha iyiydi,pislik herif.Kaan sadece başını sallamakla yetindi ve pis pis sırıttı şerefsiz.
Müstakbel ailem ve beni kendisinden nefret ettiren ailem evlilik hakkında konuşuyorlardı. kaanın gözü benim üzerimdeydi, bana bakıp bakıf sırıtıyordu şerefsiz. ''Babacım müsadenizle biz müstakbel karımla biraz dışarı çıkalım'' dedi. Gerizekalıya bak ya, daha Tarık amca bişey demeden babam lafa atlayıp ''Tabii oğlum çıkın gezin'' dedi. Kaan bana başıyla lokantanın kapısını işaret etti ve zorla yerimden kalktım. Daha dışarıya çıktığımız an ''ne oldu öle çemkiremiyosun şuan bayan sürtük'' neeeeeeeeee o bana sürtük mü demişti adiii. Cevap bile vermedim kolumu tutup arabaya sürükledi kapıyı açıp beni içeri itti, hayvansal şerefsiz.
''Nereye gidiyoruz''dedim, dişlerimi sıkarak. ''Kes sesini ve beni iyi dinle aptal.'' bu sözleri çok canımı yakıyordu ve ona karşı şimdiden nefret ettiriyordu. '' Ben öyle evlenipte tek bi kadınla yetinemem bebeğim ve sen bana hiç uygun değilsin babamın zoruyla şuan bu yemekteyim ama kendini boş umutlara kaptırma çünkü sana paramı yedirmeye hiç niyetim yok, bi oyun oynuycaz seninle ve sende bu kurallara uyacaksın, anlaşıldı mı ??'' Evet, işte bu güzeldi tabii ki de ondan kurtulucaktım tamam anlamında başımı salladım. '' Birazdan içeri giricez ve sen bana yılışıcaksın ve kendi halinle davranıcaksın bana yani sürtü-'' daha kelimesini bitirmeden tokadı yapıştırdım suratına bana bu kelimeyle hitap edemezdi ben öyle biri değildim. Sinirden yüzü kıpkırmızı oldu kaanın korkmadım desem yalan olur, hızlıca arabayı çalıştırdı ve sürmeye devam etti. Gerizekalı çok hızlı gidiyodu. ''Sen nasıl bi aptalsın ya yavaşlasana öldürücekmisin biziiii '' dedim ama beni takmadı daha da hızlı gidiyodu. çok korkuyodum . ''ağlama gerizekalı ağlama nefret ediyorum sizden hemen ağlamayın '' diye bağırdı ve arabayı kenarı çekti . Dağ gibi biyere gelmiştik ve ağladığımı yeni farkettim.
Hızlıca indi yanıma gelip kolumu sürükleyerek beni indirdi ve kapıyı kapattı. ''Bıraksana kolumu hayvan'' biren beni iktirdi ve yere düştüm. Daha çok ağlamaya başladım,bana hem sürtük muamelesi yapıyordu hemde canımı yakıyordu. ''Evlenmem seninle ankladın mı beni evlenemem ben istemiyorum kimseyi anladınmı'' diye kükredi resmen, hala yerdeydim ve dizim çok kanıyodu . ''Nur ???'' cevap veremedim kan görünce dayanamazdım bayılırdım beni başım dönmeye başladı. ''Allah kahretsin iyimisin cevap versene apt-''.
ARKADAŞLAR HİÇ VOTE VE YORUM GELMİYOR. Bi sınır koyucam o sınır olmadan yeni bölüm yazmıycam.
10 vote&& 5 yorum= hikayem hakkında düşündüklerinizi bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Müstakbel Eşim
ChickLitBabasının Zoruyla Evlendirilen Bir Genç Kız... NUR SAYGIN Zamanının Çoğunu Kız Becermekle Geçiren Bir Genç Adam... KAAN ATEŞ Peki Bu İstenmeyen Evlilik Nefretle Başlayıp Aşkla Devam Ederse Ne Olur ?? ...