» Başlangıç «

3.8K 232 188
                                    

Azra oflayarak bilgisayarın başına oturdu. Bugün başı ağrıyordu ve fizik yazılısı kötü geçtiği için sinirliydi.

Merhaba millet, bu kez açıklama yazısını bana yıktılar. Azra ben, Mars olan. Medya, her zamanki gibi bizden tüm PJO / HoO fanlarına geliyor...

☛ Öncelikle ikinci kitabımıza da bir başlangıç yazısı yazmamız konusunda çok ısrar ettiler. Bunun günah keçisi olarak da ben seçildim. Neyse diyerekten yazıya başlıyorum. İlk olarak, kitap başlığına da yazdığımız üzere bu kitap, yani Olimpos TV, Melezler İnternet Kullanırsa (MİK) adlı kitabımızın ek kitabı. Orada, Ecem ile birlikte yazdığımız ilk bölüm bir televizyon programı uyarlama konusunu ele alıyordu ve bu bize ilham verdi.

☛ Sanırım Wattpad'de bunun gibi bir çalışma yok. Ben sadece Hera ile Evleneceksen Gel adlı, @zeylara kullanıcısının yayınladığı çok eğlenceli, komik bir çalışma görmüştüm, ki o kitap da biz Olimpos TV bölümünü yayınladıktan sonra yayınlanmaya başlamış olan bir çalışma. Bu nedenle, kimseden kopya aldığımız filan yok, bu tamamen bizim kendi özgü fikrimiz. Eğer çalışmamızın benzerlerini görürseniz bizi bilgilendirmenizi isteriz.

☛ Kafa karışıklığınızı gidermek için, zaten birçoğunuzun da bildiğini bilmeme rağmen şimdiden belirlediğimiz Türkiye'deki bazı televizyon programlarının Olimpos'a uyarlanmış versiyonlarının listesini yazıyorum hemen alta;

- Survivor Ares Forever | Survivor

- Tanrıça Athena ile Kim Drahmi Kazanmak İster? | Kim Milyoner Olmak İster?

- The Dionisos Show | Dada (Okan Bayülgen'in Gece Programı) ya da Beyaz Show gibi düşünün.

- O Ses Apollon | O Ses Türkiye

- Çizburger Yer Misin? | Yemekteyiz

- Bu Tarz Afrodit'in | Bu Tarz Benim, İşte Benim Stilim

- Aelous ile Olimpos'un Havası | Hava Durumu

- Tanrıça Hera ile Evlen Benimle | Esra Erol'la Evlen Benimle

- Çiftçilikten İnciler | (Bunu biz uydurduk.)

- Nasıl Kusursuz Cinayet İşlenir? | (Bunu da biz uydurduk.)

- Adını Artemis Koydum | Adını Feriha Koydum

- Tanrıça Irene ile Dünya Saati | Haber

- Beni Affet Olimpos | Beni Affet dizisi

- Arka Olimpos Yolları | Arka Sokaklar dizisi

- Şanslı Hermes | Şanslı Masa

- Happy Tree Demigods | Happy Tree Friends

☛ O haldeeee, keyifli okumalar. Biz yazarken çok eğlendik, umarım sizde okurken eğlenirsiniz ve yorumlarınızı bizlerle paylaşırsınız.


Olimpos TV | MİK Ek KitapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin