Uzun süre Wattpad'e bakmamamızın zararları bunlar sanırım arkadaşlar. Bir okuyucumuz mesaj atmasa hiç haberimiz olmayacaktı belki. Ya cidden, bu ne arkadaşlar bu ne? Bu yapığınızın mantığı ne? Cidden kendi orjinal fikirlerinizi üretemeyecek kadar dar bir hayal gücüne mi sahipsiniz, ben anlamıyorum.
Mesajları bugün gördüğüm için bugün böyle bir bölümü yazıyorum. Maksat bilgilenmiş olun. @MadamDiAngelo ya da @Selin_di_angelo arkadaşlarımızdan hiçbir izin ya da bilgilendirme mesajı almadığımız gibi, Wattpad'deki hemen hemen herkes Olimpos TV'nin adı ve içeriği ve hatta tanrı/tanrıçalara bölüştürdüğümüz programların içeriğinin bile ilk olarak bizim tarafımızdan, Azra'nın, Ebrar'ın ve benim tarafımdan çıktığını bilir. Bunu bilmeseler bile kitapların okunma ve oy saysından hangi kitabın ilk olarak yayımlandığı bellidir.
Bakın bu gerçekten insana çok koyuyor. Sizin emek verip, uğruna uğraştırdığınız, yazarken zevk alıp özgün bir şeyler, daha önce hiç kullanılmamış yeni fikirler ortaya çıkarmaya çalışma çabanızla resmen dalga geçildiğini hissediyorsunuz. Ya gel bana küfret, soyuma sopuma kadar hakaret et daha iyi ya. Gel beni döv, ağzımı burnumu kır ama bunu yapma ya. Bu emek hırsızlığından, yüzsüzlükten, karaktersizlikten başka bir şey değil. En kötüsü de daha yeni Wattpad açan insanlar biz üniversite sınavı nedeniyle fazla aktif olmadığımızdan bizi çalıntı sanacak amk.
Hayır bak Olimpos TV fikrini kendimiz bulduğumuz gibi, orada yazacağımız programları da kendimiz bulduk. O Ses Apollon'u biz bulduk, Hera ile Evleneceksen Gel'i de, Survivor Ares'i de... Abi bari bunları bırakın ya. Madem Olimpos TV fikrini çalıyorsun, ama programlarımızı çalma bari. Percy ile çizburger olayımızı bile çalmışlar amk ya, gerçekten sinirlendim arkadaşlar.
Bu ilk kitabın programları arkadaşlar. Athena ile Kim 1.000.000 Drahmi İster, O Ses Apollon'un kopyala yapıştırı.
Bu arkadaş da insaf edip altına çalıntı değiliz .s notu düşmüş.MSKSJKANZKSNZKSNXJ Percy ve çizburger olayını bile çaldıktan sonra pek inandırıcı gelmiyor doğrusu. Demeter ile Çiftçilikten İnciler'i, Demeter ile Doğal Hayat diye değiştirmek de bir işe yaramaz, hala çalımtı diyorum. Hades ile İşkence fikrinin tek farkı da bizim onu Nico ile yapacak olmamızdı. Athena ile bilgi yarışmalarına ben bir şey demiyorum artık, gerçekten dayanamıyorum.
Birde "Tüm Hakları Saklıdır" ibresi varya, beni gerçekten güldürüyor smzkskznsonxk.
Arkadaşlar artık ben değil siz karar verin, benim ve üç arkadaşımın isteği belli, bu kitapları kendi şahsımıza birer hakaret, küfür, emeğimizle dalga geçilmesi olarak algılıyoruz ve sadece yayımdan kaldırılmasını istiyoruz. İşlerin çirkinleşmesini istemeyiz.
Birde şunu belirtmek istiyorum, bu kitaba giriş yazısını yazan Azra, giriş yazısında kitabın BİZİM KENDİ ÖZGÜN FİKRİMİZ olduğunu ve kimseden esinlenmediğimizi, sadece @zeylara adlı arkadaşın Hera ile Evleneceksen Gel kitabını sonradan faark ettiğini yazmış, bunun üstüne @zeylara arkadaşımızdan onun yazdığı kitaba benzer bir içerikli sadece bir bölümcük yayınlayabilir mi diye İZİN almıştı. Merak edenler için hemen alta ss atıyorum;
Hepinize okuduğunuz için teşekkür ederim.
-Ecem
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Olimpos TV | MİK Ek Kitap
Non-FictionBaylar bayanlar, Yunanlılar Romalılar, tanrılar tanrıçalar, melezler ve periler, Olimpos TV kanalına hoş geldiniz. Yayın saatlerimizin içerisinde şu gibi keyifli programları izleyebilirsiniz; - Survivor Ares Forever | Yarışma - Tanrıça Athena ile...