Prin cuvinte și asocierea lor îți afirmi unicitatea ideilor, gândurilor, sentimentelor ... prin cuvinte poţi manifesta totul.
Indiferent de limba pe care o vorbeşti, intenţia ta se manifestă prin cuvinte. Ce visezi, ce simţi şi cine eşti cu adevărat, se vor manifesta toate doar prin cuvinte.
Cuvintele nu sunt doar sunete sau un simboluri scrise, ele sunt mai mult de atît sunt o forţă, este puterea pe care o ai de a te exprima şi comunica, de a gândi şi de a crea evenimentele din viaţa ta.Poţi vorbi. Cuvintele tale pot crea cel mai frumos cadru, pot da naștere personajelor, pot atribui caractere, cu imaginație poti da chiar și proprietăți materiei existente și inexistente.
Când spun cuvinte nu mă refer la șabloane de idei, ci mă lupt pentru ceea ce este scufundat în profunzimea firii creatoare, la ideile pe care ceilalți nu le împărtășesc... aspirațiile, dorințele, visele, dependențele noastre. În momentul în care vom avea cel puțin curajul de a vorbi despre ceea ce ne cutremură gandurile, vom fi cu un pas înainte.
Este ușor să trăiești fiind normal, fiind banal, rezistent la rutina aceasta distrugătoare, însă ce facem cu ceilalți -ciudații, cu dependențele lor de iubiri neîmpărtășite, cu nemulțumirile și căutările lor, care vor mai mult?
Îi înțelegem și pe aștia care caută frumusețea în Flori de mucigai, care umplu memoria cardului aparatului de fotografiat doar cu frunze de toamnă pe motiv că fiecare e colorată diferit?
Unicitatea fiecăruia dintre noi este un lucru ireproșabil confirmat, însă nu va fi niciodată recunoscută dacă alegem să copiem, doar să învățăm fără creativitate, dacă spunem ce au spus și alții doar pentru a fi acceptați asta nu înseamnă comunicare, exprimați-vă ideile voastre și când sunteți contraziși argumentați.
Chiar dacă știința vă contrazice răspundeți că aveți propria inerție de înlănțuire a cuvintelor!
CITEȘTI
Suprimarea sinelui
RandomDe câte ori în societate, la școală sau chiar cu prietenii suntem mai mult absenți decât prezenți? De câte ori deși avem idei, cunoaștem răspunsuri sau deși am putea fi direct implicați alegem să stăm pe margine? De câte ori am avut șansa de a vorbi...