Ertesi gün misaki yanıma koşarak geldi"Ai plana başlıyormuyuz"dedi bende "tabikide" dedim. Takesi sınıfına girdiğinde misaki yanına koşarak gitti ve şunları söyledi"selam aptal herzamanki gibi çok tipsiz olmuşsun kızlar senin nereni beyeniyorsa.. neyse bak ben seni Ai ile çok yakıştırıyorum bence çıkmalısın sen ne kadar tipsiz, aptal, gıcık,kendini havalı sanan ve daha saymaya devam edersem gün biter eee ne diyorsun..."dedi Takeside"birinci olarak nasıl bu kadar uzun konuşa biliyorsun."misaki " bu bir yetenek senin yapamayacağın türden."takesi : neyse Ai senin gibi cadoloz bir kız değil ama seni kadar da gıcık bu arada bu sana o söyledi değil mi o da bütün kızlar gibi bana hayran kaldı.. misaki (yüksek bir sesle) bir ben cadoloz değilim şımarık iki Ai bana böyle birşey demedi eğer çıkmak istemiyorsan sen bilirsin. Takesi "of tamam bir deneyelim" dedi Takesi benim yanıma gelerek benimle çıkarmısın dedi bende planın bir parçası olduğu için evet dedim ve o gün bahçede birlikte yürüdük.. Misaki eve yürürken bana "gözleri ışıldıyordu seni sevdi "dedi Bende nereden biliyorsun dedim. Misaki bana dönerek" o ışıltıyı daha önce görmüştüm."dedi. Ben merakla ne zaman, nerde, nasıl sorularını sıraladım. Misaki bana dönüp"bizim sınoftaki nir kıza aşık olmuştu onu çok sevmişti ama onun herzaman yaptığı ukalalık yoktu duyguları gerçekti sonra kız başka okula gitti ve kızı daha gören olmadı. İşte o günden beri ukala tavrını ve havalı kişilini takındı."dedi misaki konuşmasını nitirirken belkide bu çocuk o kadar kötü değildir duygularını bu şekilde saklıyodur diye düşündüm ve daha neler neler düşündüm gece boyunca uyuyamadım. Sabah kaltığımda uykusuzluktan gözlerimi açamıyordum. Acaba bu okul gününde neler olucaktı.........
NOT: UZUN ZAMANDIR YB YAZMIYORDUM AMA ARTIK YAZMAYA DEVAM EDİCEĞİM LÜTFEN OYLARINIZI BEKLİYORUM.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OKUL HAYATI
Roman d'amourAçıklama bulamadım. Romantik hikaye işte okuyun, votelayın gitsin :p Not: Bu hikaye gerçekten yaşanmıştır. Misaki ben (gerçek adım değil sadece hikayede) oluyorum.