Şapşallar kulübü

8 0 0
                                    

Hâlâ inanamıyorum bu Meriçti onu hâlâ özlüyorum. Ama Meriç çok garipti galiba kafasına taş düşmüş çok mutluydu!!
Berke beni grultakilerle tanıştırmıştı ben ise havalı bir tavırla
-Burda ne yapıyorsunuz yoksa buranın adı "ŞAPŞALLAR KULÜBÜ"mü?
aradan Meriç çıkarak
-Bebeğim buralar sana ağır gelir o dediğin "ŞAPŞALLAR KULÜBÜ" senin kulübündür sana biz ağır geliriz bu yüzden bizle uğraşma güzelim.

Bunu duyduğumda sinirlenmiştim.
-Birincisi kendini ne sanıyorsun ikincisi bana güzelim deme! Üçüncüsü bana "bebeğim" deme dördüncüsü siz bana ağır gelmezsiniz ben size ağır gelirim. Sizin yaptıklarınız beninkinin yanında süs kalır.

Çok güzel konuşmuştum araya Berke atladı
-Sakin lütfen kimse kimseye ağır gelmez hepimiz insanız değilmi?

dediğinde araya atlayıp

-Bazıları değil galiba adını söylemek istemiyorum ama baş harfi "MERİÇ".

Dedim Meriç sinirden deliriyodu ama yine Berke konuşmaya atladı

-Tamam masal sakin ol sende Meriç sende sakin ol! Kavga çıkmasın yoksa herkes kimi koruyacağını şaşırır.

Berkenin bu lafına daha çok sinirlenmiştim

-Yoo bence kim kimi koruyacağını şaşırmaz siz korkak Meriç'i korursunuz bana uyar ben kendi kendimi korurum onun gibi söz fakiri değilim nedeolsa.

biliyorum çok güzel laf sokuyorum ama galiba bana Meriç yakında dalacak acayip sinirlenmişti.
daha bir şey konuşmayıp eve gittik Berkeler artık bizimle beraber kalacaktı.

Multimedia: Masal (benn)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 01, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hayat ArkadaşımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin