- La dracu'! La dracu', la dracu'!! spune nervos, dand tarcoale bucatariei ca un leu. Cat cere pe tine Don?
-Nu stiu.. Nu sunt prezenta niciodata la licitatii.Sunt prezentata, apoi trimisa la plimbare.Cred ca cine ofera cel mai mult pe mine ma va avea. Asa am auzit de la celalalte curve.
-Cand e?
Ma uit mirata la el, incercand sa inteleg la ce se refera.
-Cand e licitatia??spune, citind confuzia de pe fata mea.
-Aaa, pe 20 parca.. Adica maine.Deci, Sebastian, ma poti duce acasa? Te rog?-Sigur.. Sigur.. spune pierdut printre ganduri.
I-a rapid cheile de pe masa, si ma prinde posesiv de mana, aproape tragandu-ma spre iesire. Lucky latra scurt and ne vede ca plecam.Ii fac usor cu mana, sperand in sinea mea ca ne vom mai reveadea vreodata.
Inchid ochii cand simt pielea scaunul si incerca sa ma desprind de amintiri dureroase. Oftez usor, ridicandu-mi barierele inapoi.
-Sofi? Cum ai ajuns cumparata de Don? spune incet, parca nu voia sa ma faca sa sufar mai mult.
Rad, acest gand parandu-mi-se hilar.
-Nu trebuie sa iti fie frica ca ma rup, Sebastian.. Nu am fost nicioadata o leoaica, da pot fi un adevarat ghimpe in coaste daca vreau! ii spun razand. Si, ca sa revin la intrebarea ta, dupa ce am iesit din spital , Protectia Copilului a venit si a incercat ma ia, fiindca nu aveam nicio ruda in viata, sau care sa ma doreasca sa locuiesc cu ei.. Si ii inteleg.. Cine si-ar dori un copil a caror parinti au fost dereglati mintal?Credeau ca sunt la fel.. Poate si sunt... In fine. Am fugit.. Si am dat peste George, un dealer de droguri. El a fost bun cu mine.. Nu m-a atins niciodata. Si mi-a facut cunostinta cu un peste, care recruta fete noi. Si el a fost ok, cat de ok poate fi un peste. Dar am reusit sa supravietuiesc.. Nu am fost batuta, nu am fost fututa fara acordul meu, si, pe deasupra, imi puteam alege pe cine voiam in pat.. Iti dai seama ca nu mi-am ales bosorogi, cu toate ca ei platesc cel mai bine.. Doar ca sunt atat de iaaac... Spun si ma scutur, incercand sa imi scot burtile si sculele fleasca din imaginatie.
Ii simt mana prinzandu-ma, crezand ca sunt asa din cauza ca sunt traumatizata.
-Seba, trebuie sa intelegi ceva.Am acceptat ceea ce sunt.. Sunt o curva platita.. Nu sunt atat de inocenta pe cat par.. Si drept iti spun, imi place sexul.. De fapt, am invatat sa imi placa , altfel acum nu mai eram intreaga la minte. In industria asta, trebuie sa fii asa, altfel o iei razna.. SI poate ca am si luat-o dupa ce Don m-a cumparat de la pestele ala. Omul asta e Diavolul pe pamant.. Pe cine incearca sa fuga sau sa faca altceva fata de ce spune el, ori moare, ori e incarcerat multa vreme.Eu am fost inchisa.. nu e deloc placut sa nu mananci sau sa nu bei apa.. Crede-ma, dupa ce stai acolo, orice tip pe care il primesti este Raiul pe pamant.. Asa ca, chiar nu mai vreau sa intru din nou in carcera...AM auzit ca aceasta licitatie este pentru Umbre.. Cine dracu' is astia?? spun putin speriata.
-Pustoaico, crede-ma,ai sa afli..! spune usor,prins in ganduri.
Ajungem la intresectia de la care am plecat inainte cu o ora.
-Frumoasa Sofia, iti promit ca o sa ne revedem curand, foarte curand! spune misterios, dupa o mica perioada de liniste, niciunul nestiind ce sa spuna.
dau din cap , robotic, gandurile mele fugind spre curva din apartament, spre Don si spre licitatia care va urma curand.-Sebastian? Imi e frica... Stiu ca am spus inainte ca sunt ok, doar ca.. Daca ma va cumpara o persoana care va fi mai rea decat Don?? Daca DOn nu ma va lasa sa fiu cumparata?? Daca,... daca.. daca.. Sunt o gramada de daca pe aici.
-O sa fie bine, ingerule, o sa fie bine! spune si ma saruta pe frunte, apoi se da jos din masina.
Imi deschide usa ca un adevarat gentelman, luandu-mi mana si apoi prinzandu-ma intr-o imbratisare stransa, parca nevoiind sa imi dea drumul.
-Usor, tigrule, o sa ne mai vedem, asta daca cel care ma va cumpara imi va mai da voie sa ies din casa! spun razand.
-Daca as fi in locul celui care te cumpara, eu nu te-as lasa sa iesi din patul meu. spune razand diavoleste, facandu-ma sa simt fluturi in stomac, si sa ma gandesc cum ar fi sa fiu cumparata de el.
Daca as fi stiut ca el era cel care ma va cumpara, daca as fi stiut cine era el cu adevarat, oare as mai fi fost atat de bucuroasa sa il revad, sa ma gandesc cum ar fi daca as fi fost iubita de el?
CITEȘTI
Umbre
Ficção AdolescenteCand crezi ca lumea ta nu se poate destrama mai mult, descoperi ca gresesti.. Cand crezi ca viata ta nu o poate lua mai mult in jos, descoperi ca gresesti.. Cand crezi ca prietenii tai te vor ajuta, descoperi ca gresesti.. Au ramas doar niste UMBRE...