Cand eram mica imi placea sa imi imaginez cum un Fat Frumos venea si ma salva din mizeria in care traiam.Acum visez cum ar fi fost daca mai stateam acolo, daca ai mei ar mai fi fost in viata..Imi e dor de fratii mei.. Poate ca cel care ma va cumpara ma va lasa sa dau o fuga in fiecare dimineata la mormantul parintilor. Oftez, gandindu-ma la Sebastian si la ce cauta el prin cartierul asta rau famat.. Doamne, ce bine arata acum..
-Sofia? Te cheama Don.. imi spune o voce prin usa. Oftez usor, incercand sa imi calmez nervii. Aaa, si sa te imbraci frumos.. Azi e o zi importanta pentru tine. Chiar sper sa scapi din cocina asta, frumoaso.. spune Dominic, mana dreapta a lui Don Quijote.
-Si eu sper, Dom, si eu sper... spun soptit, uitandu-ma in dulapul darapanat din camera mea darapanata, din blocul asta darapanat.
Imi aleg corsetul negru care imi scoate sanii in evidenta, si pantalonii scurti rosii, care imi pune atata fundul, cat si picioarele in evidenta. Trebuie sa ma imbrac sa impresionez, nu??imi spun si rad trist. Imi iau biciul din piele si pornesc spre camera rosie, unde se va tine astazi licitatia.
Respir usor, sa imi revin din frenezia sentimentelor si pasesc confidenta in mijlocul salii, pentru, sper eu, ultima oara.
Camera Rosie, era acum intunecata. Nu se vedea nimic si nu puteam sa zaresc nici o fata de om. Imi imaginam ca unul dintre ei , cei care vor sa ma cumpere este Sebastian. Acest gand m-a facut sa stau mai dreapta, sa zambesc usor si sa ma uit prin jur cu incredere, ca si cum eu detineam controlul, nu cei din umbra.
-Multumesc, Sofia! Am sa te nunt cand si cum poti intra in contact cu cel care te-a cumparat.Poti pleca! spune Don, din umbra.Luandu-mi biciul de jos, pasesc afara din camera, respirand pentru prima data cu adevarat de cand am intrat in camera aia oribila. Ma las pe peretele din spatele meu, alunecand usor spre podea. Ce dracu' a fost in mintea mea cand m-am gandit la el?Am oferit ditamai show-ul stiu sigur asta, acelor libidinosi si perversi din umbre.Daca continui sa imi tai craca singura de sub picioare nu voi reusi sa scap din iadul asta.Fat Frumos sau Cavalerul in armura stralucitoare nu exista.Nu pentru mine.El ma vrea fiindca ii sunt inaccesibila si pentru ca.. Pe aia masii, nici eu nu stiu de ce ma vrea omul ala..Sau daca ma vrea, mai bine.
Oftez, dand sa ma ridic de pe podeau rece, cand o voce cunoscuta apare din neant.-Multumesc pentru gazduire, Don, si mai ales, pentru show..Fatuca asta chiar stie sa ofere un spectacol.Si mai ales, stie sa manuiasca un bici ca o profesionista.Unde ai tinut-o ascunsa pana acum de Umbre, domnule, huh?? spune vocea fara chip, atat de familiara , din spatele usii de pe care am iesit nu doar acum cateva minute.
-Domnule Shadow, nu trebuie sa va suparati pe mine fiindca am vrut sa o pastrez. Doar ca de la un timp, pur si simplu simt ca imi face doar probleme.Asa ca am decis sa o dau pe mana celor care se ocupa de domnisorici ca ea, insubordonabile si pline de fite.
Restul conversatiei nu l-am auzit findca s-au indepartat de usa.. rapid, fara niciun zgomot, am fugit spre camera mea, incercand sa uit conversatia avuta de Dom cu alcel cineva, care m-a cumparat.Dupa voce, parea tanar.Chiar sper sa fie tanar, fiindca daca mai am parte de bosorogi cred ca o sa ma impusc..
-Ceea ce cred eu ca trebuie sa fac mai intai este sa imi fac bagajele, apoi rugaciunile.. Poate va da cineva de sus un miracol si pentru sufletul meu. spun usor in camera mea goala..
Sau ex camera mea goala.
-Nu cred ca trebuie sa te mai rogi frumoaso...Acum sunt eu aici.. Doar mie ai voie sa te rogi..Sa ma rogi sa te las sa iti dai drumul.spuse o voce usor ragusita din spatele meu.-Sebastian??
-Ti-am promis ca te scot din cocina asta, nu?Acum, roaga-ma frumos sa ne intoarcem acasa, ca sa iti pot da prima data o mama de bataie apoi sa ti-o trag in bucatarie! spune Sebastian, cu o privire feroce si plina de promisiuni.
Iar in acel moment am facut conexiunea dintre aceasta voce si cea care a vorbit cu Don.Ce cauta el aici?Cum a avut bani sa ma cumpere?Si de ce toata lumea il striga Sebastian Shadow?Ce legatura are el cu factiunea Umbre?
-Cine esti tu cu adevarat, Sebastian Shadow? spun uitandu-ma in ochii lui, incercand sa imi dau seama cine este cu adevarat acest barbat mirific, dar cu un trecut pe care nu il cunosc.
Zambeste, usor si imi sopteste:-Vei afla cu timpul, micuta domnisoara! In schimb, ce ar fi sa te ajut sa iti fac bagajelul? Apoi, ma gandesc serios sa te i-au pe sus pana la masina, sa stii!
Oftez, incercand sa imi dau seama cat de serios vorbeste si ma indrept spre dulap, luand si geamantanul cu mine in drum.
-Cred ca cel mai bine ar fi daca tu ai sta langa usa si eu mi-as face treaba.. Infatisarea ta imi strica mojo-ul.. spun, vocea mea auzindu-se usor infundat din cauza dulapului.
-Nici macar nu am luat-o acasa si deja comenteaza. Oi, kiddo, lasa vrajeala si misca-ti funduletul ala al tau mai repede. Don ti-a dat doar juma de ora ca sa iesi de aici.
Ma incrunt, dar dau din cap ca da, amintindu-mi totusi ca nu ma poate vedea ii strig un ok sec.-Pisicuto, ianinte de a pleca, vrei sa iti iei ramas bun de la cineva?
-Nuuup.. Nu am de la cine, asa ca misca-ti funduletul ala al tau mai repede, kiddo! spun zeflemitor, folosindu-i cuvintele de mai devreme.
Ii aud rasul si apoi pasii lui urmandu-ma pe coridoarele acum goale de prezentele feminine care de obicei impanzesc acest loc.
Ma simt fericita, pentru prima data, ca plec de undeva si nu stiu ce imi va aduce ziua de maine.Imi simt fata strambandu-se, realizand putin mai tarziu ca eu chiar stiu sa zambesc. Il simt pe Sebastian cum se uita chioras la mine, lucru care ma face sa izbucnesc in hohote.-Ceee? ceeee?? Am ceva pe fata?? De ce razi?? spune un Sebastian mirat, stregandu-si fanatic fata.
-Nu, nu ai nimic.. Ma simt doar fericita ca nu sunt din nou prizoniera unui nebun !
-Dar de unde stii ca nu sunt un nebun??-Fiindca daca ai fi fost , nu m-ai fi salvat de Mandy1 ii soptesc, facandu-i cu ochi si incepand sa sar ca un copil mic pana la masina.
-Oh, doamne, in ce dracu' m-am bagat??
Il mai aud zicand, inainte de a ma indeparta de el.
CITEȘTI
Umbre
Fiksi RemajaCand crezi ca lumea ta nu se poate destrama mai mult, descoperi ca gresesti.. Cand crezi ca viata ta nu o poate lua mai mult in jos, descoperi ca gresesti.. Cand crezi ca prietenii tai te vor ajuta, descoperi ca gresesti.. Au ramas doar niste UMBRE...