Farkındalık

122 1 0
                                    

Çok kişiye hitap etmek amacım değil, popülerlik'de değil, senin içinde değil, anan için hiç değil, abin yada ablan için zaten olamaz.

Keyfim için buradayım, eğlencem, zevkim ve keyfimin kahyası için.

Arkadaş ortamında dişilerin ilgisini çekmek için çok çaba sarf ettin değil mi ? Yazık sana oysaki ben senin konuşmadan ve bakmadan onların ilgisini çekebiliceğini biliyorum ama sen bunu bilmiyorsun.Neden bu hale geldin? Nasıl bu hale geldin ? Sana ne oldu lan ? Sana bunları yapanların hepsinin amına çakiyim! Ama senin bunu yapman daha önemli, çünkü sana vericeğim şeylerle hepsini bir kumdan kale yapıp istediğin zaman bozabiliceksin. Sana çok şey vaad ediyorum orospu çocuğu! Sadece bana güven yoksa senin için yazdığım onlarca şey boşa gidicek. Kendini kandırdın sonra ne oldu kendini kısıtladın sonra ne oldu içine kapandın sonra mı ne oldu ? Kaybettin yanında yürüyen insanlar gibi kaybeden oldun.

O kız için fazla mı yetersizsin ? Hayır bence fazlasın bile.
O iş için fazla mı yeteneksizsin ? Hayır gereğinden fazla yeteneklisin.

Sen sadece nasıl yapılcağını kendine unutturdun... Bu başlığın sadece erkekler için olduğunu düşünerek bir bencillik yaptın.

Burası bir eğitim kampı değil, spor salonuda değil, okul olduğunu düşünüyorsan siktir ol git, genelev diye aklından geçiriyorsan beyin hücrelerini sikiyim.

Burası kendini kısıtladığın nokta...
Burası başlangıç...

Burası bakmaya korktuğun yer...
Burası SENSİN!







Nesin Sen ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin