Evrim ve Manipülasyon

92 1 0
                                    

Kafanda oluşturulan dişi modeli nasıl birşey ? Kibar, zarif, narin, düşünceli, şefkatli öyle değil mi ?

Hayır, kesinlikle öyle değil sen sadece onun öyle olduğunu düşünüyorsun. çünkü annen sana karşı hep öyle davrandı. peki neden öyle davrandı ?

seni sevdiği için mi hayır, seni hiç sevmiyordu aslında. sevmesi için ne sebeb vardı ki ? seni doğurduğu için mi ? sen çok salaksın orospu çocuğu.

Sürü psikolojisi diyebiliriz buna. Çoğunluk ne yapıyorsa, seninde onu yapma gibi bir gereksinim hissettmen...

Dışardan bak olaya, izlediği dizilerde ve filmlerde çocuğunu seven ebeveynler gördü ve bilinçaltına şu mesajı kayıt etti, benim bunu sevmem, bakmam ve büyütmem gerekiyor

Böyle bir zorunluluğu yoktu oysaki. Benim olayımda bu aslında. bilinçaltında, çıkar sağlayabiliceğim mesajı bırakmak. Kukla gibi oynatmak. Manipülasyon budur. Kelime oyunuda diyebiliriz.

Kafandaki dişi modelini sıfırla, çünkü onlar göründüğü gibi değil. her kadının içinde yatan bir orospunun olduğudan bahsetmiştim. şaka yaptığımı mı zannediyordun ? insalığın ilk tarihine bak,

Erkek; kadınını saçından tutup, mağarasında işini görüp, bırakırdı. dişiler zamanla, vajinasını nasıl kullanacağını çözdü ve erkeği kölesi haline getirmeye başladı. 

Şimdi anlıyorsun değil mi ? Gözünü açtığını düşünüpte, ne kadar çok kapattığını. 

Yolda yürüyen bir dişi gördün, hoşuna gitti ama bir türlü tanışamadın.

Eğer bir kız hoşuma gittiyse, o benimdir. kaybetmek gibi bir lüksüm yok. 

Kızın yanına gidipte, ucu açık bir cümle kurmuyorsan, o kıza, merhabanın sonunda direk güle güle de. 
Ne kendini yor, nede o kızı.

Bu hayrı babanız yapmaz size amına koyduklarım... Hoşçakalın 



Nesin Sen ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin