Hayat

112 1 0
                                    

Seni bazen çok zor durumları düşürebilir. Hissizleştirebilir, korkutabilir ama bunları yaparken seni çok güçlendirir.

En son ne zaman yağan yağmurun altında yürürken tenine düşen yağmuru hissettin ? En son bunu ne zaman hissetmek istedin ? Korktun, toplum sana bunu aşıladı çünkü. Hasta olursun, üşürsün dediler. Çocukken yağmur birikintilerine üzerine sertçe basmak sana ne kadar zevkli geliyordu değil mi ? Büyüdün, sana bunları sadece çocukların yapıcağı şeyler olarak gösterdiler. ''Bunları yapmak için büyüdüm'' dedin ve bir kez daha öldün. Onların istediğini yaparak, kendini köle olmaya açık bir hale getirdin. Toplum ikiye ayrılır... Sistemin kölesi olanlar ve Sistemi kendine göre şekillendirenler. Sence senin beni bulman bir tesadüf mü yoksa mucize mi ? Hayır, sen seçilmiş kişilerin arasındasın. Dünyayı kurtarmak değil, seni kurtarmak. Senin bilinç altına işlenen kuralları kaldırmak. Hayalin yeri yok benim dünyamda, keşkelerinde yeri yok, olsaydı güzel olurduların'da yeri yok. Benim dünyamda yapmak var. Hayal kurarım ve yaparım ve seninle işim bittiğinde toplumda yüceltilmiş kişilerin aslında ne kadar basit insanlar olduklarını görüceksin. İnsanları avuçlarının içine alıcaksın istersen parmak uçlarına götürüp ordan aşşağıya bırakırsın istersen avuçlarını kaşıtırsın.

Okumak çok mu sıkıcı senin için ? Dersi dinleme ama efendi ol. Ağır başlı olmak sana saygı duyulmasını sağlar. Düşün, ortamda boş boş konuşup beynini sikeni mi dinlersin yoksa efendi olup yerinde konuşanı mı ? 

Ama her zaman efendi olmak iyi değildir. Yeri geldiğinde onların hepsinin ne kadar basit olduğunu yüzlerine vurucaksın. ''Ne basit insanlarsınız amığnızağ goyiim orospu çocukları'' dersen, bittin. Örneğin karşında bir kız seninle alay edicek bir cümle kurduğunda ''Bu cümle beni güldürebilirdi, tabi ciddiye alıncak bir siman olsaydı''

Dişiler ortamdaki en baskın erkeği arzularlar, yeteri kadar tipin ve özgüvenin varsa yeterli olucaktır ama bir yere kadar. Dişiler mükemmel rol keserler ve seni sınava sokarlar ama sen bunun farkında olmazsın. Bunu yapan dişide farkında olmaz. Burası çok derin yerlere iniyor daha sonra anlatırım.

En iyi dostun sensin, eğlenmek için başka birine ihtiyaç duyma. Görüşmek üzere.


Nesin Sen ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin