Sinterklaas special ( 6 december )

40 1 0
                                    

Een zwarte piet komt bij de bakker en vraagt: "Heeft u ook pepernotentaart?" De bakker zegt: "Nee, die heb ik niet." De zwarte piet kijkt nog even rond en loopt dan weer de bakkerij uit.
De volgende dag komt de zwarte piet weer de bakkerij binnen en vraagt weer: "Heeft u ook pepernotentaart?" Weer zegt de bakker: "Nee." En weer gaat de zwarte piet zonder iets te kopen de winkel uit. Dit herhaalt zich een aantal dagen en de bakker begint te twijfelen: Zal ik dan toch maar een pepernotentaart maken?
Als de zwarte piet de bakkerij weer binnen komt en weer vraagt: "Heeft u ook pepernotentaart?" zegt de bakker trots: "Ja, die hebben we."
Zegt de zwarte piet: "Vies he!"

Twee zwarte pieten lopen over het dak, waarbij een van hen over een dakpan uitglijd. 'Wie is daar?' roept een kindje. De eerste zwarte piet reageerde met een natuurgetrouw 'Miauw'. Het kindje gaat weer lekker slapen. Maar als de andere zwarte piet ook uitglijd wordt het kind weer wakker en roept opnieuw 'Wie is daar?' 'Nog een kat,' roept de andere zwarte piet.

Gaat een zwarte piet naar een de stallen van sinterklaas en vraagt aan de paardenpiet en vraagt: "Kan ik een paard een tijdje lenen?" Zegt de paardenpiet: "Hoe lang wil je hem hebben?" Zegt de zwarte piet: "De langste die je hebt want we zijn met vijf zwarte pieten."

Ene zwarte piet tegen de andere: 'Hoe gaat het?'
'O, prima. Er werken nu al 150 man onder me.'
'Zo ...'
'Ja, ik zit in het kraaiennest op de boot van Sinterklaas.'
_____________________________________________________________________
Dit was de Sinterklaas special hopelijk vonden jullie hem leuk

Morgen zijn er 5 dagen voorbij dus dat zijn dan 5 moppen

Gr. Suskeenwiske of Yaro

GrapjeuuhWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu