Hallo allemaal hier zijn 5 moppen van de dag
1. Er is een nieuwe leraar in een klas. Hij wil zien of de kinderen in zichzelf geloven. Daarom zegt hij: "Wie dom is gaat staan." Na enkele minuten.... Tim staat op en de leraar vraagt: "Denk je echt dat je dom bent?" Waarop Tim antwoordt: " Nee, maar ik vond het zo zielig dat u de enige was die staat!"
2. Jantje zat in de klas en vroeg aan de meester: "Meester, word je gestraft voor iets dat je niet gedaan hebt?" Waarop de meester antwoordde: "Natuurlijk niet Jantje, als je niets gedaan hebt, waarom zou je dan gestraft worden. Het is juist beter als je niets gedaan hebt. Zo hoort het in het leven."
Jantje haalt opgelucht adem en zegt: "Ben ik ff opgelucht, ik heb namelijk mijn huiswerk niet gedaan".3.Fientje heeft strafwerk gekregen omdat ze niet kan tellen .Ze moet honderd keer schrijven: ik kan niet tellen. Als Fientje haar strafwerk afgeeft, wordt de juf woedend: "Waarom heb je het maar tachtig keer geschreven?" "Omdat ik niet kan tellen juf."
4.Wat is het verschil tussen een tandarts en een schooljuf?
De tandarts zegt mondje open en de juf zegt mondje dicht.5. Jantje is een film aan het kijken bij Pietje hij zegt dat hij het licht uit moet doen. Zegt Pietje: "dat heb ik al gedaan." Jantje: "dat kan ik toch niet zien het is zo donker."
Hallo dit waren de 5 moppen van de dag! Hopelijk vonden jullie ze grappig.
Gr Suskeenwiske of yaro