Sti ce e ciudat?Ca tot timpul am vrut sa fiu un vampir sau ceva de genul asta si acum ca sunt,as da orie sa fiu din nou om.Ma gandesc si acum ca ma rugam seara sa devin unul dintre ei.Eram mândră ca locuiesc cu ei,dar
acum...acum as da orice sa nu mai fiu ca ei,sa nu mai fiu un monstru.
Imi amintesc cum imi povestea bunica povesti despre vampiri,Varcolaci,vrăjitoare si eram atat de fașcinata.Avea o sclimpire uimitoare in ochi cand imi povestea.Nu as fi crezut vreodata ca ea este un vampir.Era asa de blândă comparativ cu acei Monștrii.Acest montru'.Nu e deloc comfortabil sa nu pot iesi din casa ziua pentru ca ard.Toti oamenii fug de noi,de mine.Nu pot sa cred in ce m-am transformat,intr-o clipa.Pentru ce?Pentru nimic.Credeam ca fac un bine făcând asta.Credeam ca Insfarsit el ma va iubi.Dar...asta desigur nu s-a intamplat.As da orice doar ca el sa ma privească in ochi,si sa imi spună calm,ca nu sunt un monstru,si ca eu sunt singurul motiv pentru care el inca zambeste.
***
Astept cu nerabdare clipa in care o sa ma uit la viata mea si o sa-mi spune:"La naiba,am reusit!Am reusit sa il fac fericit,sa ne fac fericiti!"
Dar pana atunci voi fi distrusa.Ma simt singura.Degeaba sunt inconjurata de oameni,ei sunt mai singuri ca mine.Iubesc sa fiu singura dar urasc atat de tare sa ma simt asa.Intr-o zi o sa cedez..deja stiu asta.Nu sunt destul de puternica sa fac fata..niciodata nu am fost.Vorbele lui erau atat reci;imi strapungeau inima ca niste sageti.
"Esti un monstru!Dispari din viata mea!"imi spusese nervos in aceea noapte.
Nu pot uita acele vorbe,acele momente,acele fapte,acele sentimente...
E vina mea ca am devenit un monstru?E vina mea ca am crezut ca voi face un bine?
*Copil naiv* imi spun si cad la pamant.-----------------------
Book by: JustBlackAndMe and AlexandrinaCris.
Enjoy!!
CITEȘTI
The Parallel World
VampireLilly Colins -o simpla adolescenta cu problemele proprii- Jacob Campbell -baitaul cu superputeri- Lui Lilly i se va arata o lume cu totul si cu totul paralela.Jacob ii va povesti si arata orice coltisor al acelei lumi.Ii va spune desre trecutul ei. ...