*Lilly?Tu esti?*
Aud o voce ragusita in spatele meu.
*Bunico,tu esti?*spun deoarece vocea mi se părea familiara.
Ma întorc si era chiar ea.
Sunt atat de fericita ca o pot revedea din nou.
Alerg spre ea si cand ajung in dreptul ei pentru a o lua in brate ma împinge eu picand la pământ.
*Uita-te ce ai ajuns!imi spune cu Scarba.Esti o Rușine!Ai devenit un monstru! Continua ea iar apoi dispare*
*A fost doar un vis. A fost doar un vis*imi spun eu calma.
Ma ridic din pat si ma duc sa fac un dus.
Intru in cada.Apa fierbinte imi relaxează Mușchii.Inchid ochii si ma gandesc la acel"vis".Daca nu a fost doar un vis?Daca eu chiar am ajuns undeva?O grămada de intrebari imi trec prin minte dar sunt spulberate de niste bătăi zgomotoase in ușa dormitorului meu.
Am iesit din baie,punându-mi in jurul meu un prosop imens alb,apoi ma duc sa deschid usa.In fata mea apare,un baiat blond,cu ochii albastri ca cerul.-Unde e?ma întreaba acesta intrand in camera mea val vartej.
-Unde e cine?spun eu nedumerită
-Nu fă pe proasta cu mine!urla la mine baiatul
-Nu urla la mine!Nu stiu despre ce sau despre cine e vorba!urlu la rândul meu
-Eu fac ce vreau,cand vreau!Daca vreau sa urlu,urlu!urla inapoi.
*se calmeaza*
Te mai intreb inca o data,unde e?imi spune băiatul calm.
-Unde e cine?Ce?spun la rândul meu calma.
-Tu chiar nu Sti,nu?
-Ce sa stiu?intreb din nou nedumerită.
*Bătaul se aseaza pe marginea patului si suspina*
-Mi-a spus ca va fi aici.*Imi spune iar mai apoi ii cade o lacrima*
Ma așez langa el si ii sterg lacrima.In secunda urmatoare siroaie de lacrimi i se preling pe obraz.
La naiba!Ma simt asa de prost,cu toate ca nici nu stiu cine e sau ce vrea dar ma simt asa de rau cand il vad ca plânge.
Ma ridic de langa el si ma duc in fata dulapului pentru a-mi scoate niste haine.Imi scot o pereche de blugi negrii rupti si un tricou rosu larg.Intru in baie pentru a ma schimba.Ies dupa 5 minute.Cand ies dau nas in nas cu acel baiat.Aproape ca uitasem de el.-Deci..Tu cine ar trebui sa fii?
Blondul isi scoase privirea din telefon si ma scana din cap pana in picioare.
-Eu sunt Jacob.Iar tu Lilly,corect?spune acesgta zambindu-mi prieteneste
-Corect.spun zammbind la randul meu.
-Deci..ai aparut la usa mea cautand pe cineva sau ceva..
-Uhm..da..ma intrerupe el.
-Ce cauti?il intreb asezandu-ma pe pat langa el
-Demon zicea ca iubita mea e aici..dar nu e.A mintit.spune trist uitandu-se in gol.
-Cine e Demon?
-Tu sigur sti despre ce e vorba in lumea paralela...sau?
-Lumea paralela?intreb confuza.
Despre ce vorbeste?
-Spune-mi ca esti Lilly Collins si ca nu am gresit adresa!spune el disperat
-Da,eu sunt...dar chiar nu am nici cea mai vaga idee despre ce vorbesti.
-Bunica ta nu ti-a spus?intreaba uitandu-se prin camera mea,care nu era tocmai foarte primitoare.
-Sa imi spuna ce?intreb confuza
Jacob sari jos din pat facandu-mi semn cu mana sa ma ridic si eu.
-Ia-ti cateva haine de schimb,si vin-o!spune ranjind.
-Ce?Unde?spun chicotind la vederea cum se stramba in oglinda din incapere.
-Trebuie sa te aduc undeva..trebuie sa aflii ce se afla in lumea cealalta.
-Dar..bunica?Nu o pot lasa singura.spun trist.
Eram atat de nerabdatoare sa aflu ce se afla in cealalta lume.Daca nu ar fii fost bunica,deja cred ca plecam.Nu o puteam lasa pe bunica aici singura,fara ajutor.
-Ea va fii bine.Haide,nu iti fa griji,ne vom intoarce repede.spune zambindu-mi cu speranta.
-Oh..ok.
Mi-am luat un ghiozdan negru din piele,in care am indesat cat mai multe haine.Mi-am bagat incarcatorul telefonului,niste bani si telefonul.
Mi-am pus in picioare bocancii negri,iar apoi am plecat impreuna cu Jacob spre ceva magic.Sau cel putin eu asta credeam.
A spus ca va fii un loc frumos,si ca voi invata multe de acolo.Ii parea ciudat faptul ca imi era totat necunoscute niste cuvinte in latina pe care nu m-am obisit sa le retin.Jacob isi baga mana prin par inainte sa scoata din buzunarul din spate al blugiilor un fel de telefon.A apasat pe un buton din lateral,iar in a doua secunda nu am mai simtit nimic miscandu-se in jurul meu.Nu simteam nici macar inima batandu-mi in piept.Oare asta era lumea paralela?
------------------
Hello guys!
Ce faceti?
A ajuns si primul capitol..hihi..pareri?Cine vrea dedicatie la urmatorul capitol?Ala eu,ala eu..nimeni?ok
All the love xx
AlexandrinaCris
JustBlackAndMe
||
\/
Go follow/vote and comment^-^
CITEȘTI
The Parallel World
VampirosLilly Colins -o simpla adolescenta cu problemele proprii- Jacob Campbell -baitaul cu superputeri- Lui Lilly i se va arata o lume cu totul si cu totul paralela.Jacob ii va povesti si arata orice coltisor al acelei lumi.Ii va spune desre trecutul ei. ...