♣♣Norocul meu♣♣

23 2 0
                                    

◆Peste 2 ore◆
Este 19:30, mai am 30 de minute sa ma imbrac...Imi iau o rochie rosie lunga pana in pamant pe care o asortez cu o pereche de pantofi cu toc tot roşii ,un colier si o pereche de cercei cu diamante.Parul il dau pe spate si ii fac cateva bucle..
Este 8 fix.Aud soneria de la usa..ma indrept spre ea si o deschid:
-Heii!!Arati super ♥♥
-Multumesc! Si tu la fel!♥
Emily:
Odata ce am deschis usa un baiat frumos apare in fata mea...parca nu era Adam,parca un print venise la usa mea in locul lui.Era imbracat in costum cu o camasa alba si o cravata rosie,ce coincidenta..cravata lui se asorta cu rochia mea♥ Parul lui blond ii scoteau in evidenta ochii lui albastri  si stalucitori  care ma orbeau de fiecare data cand ii priveam.
PS:Stiti cum se spune:
Blond si ochi albastri=baiatul viselor

-Mergem?Spune acesta.
-Da, sigur!!

Odata ajunsi acolo,vad o gramada de oameni care dansau care mai de care.
Dupa o ora de dansat..am obosit.Deodata muzica se intrerupe,Adam se urca pe scena si ma striga:
-Emily!!Te rog sa vi putin!!
-Da ,ce e??
-Vreau sa imi canti o melodie..asa de ziua mea!!Te rog!
-Poftim!?Ai inebunit??Eu sa cant in fata tuturor acestor oameni??
-Nu iti fie frica,te-am auzit cantand!!Ai o voce minunata!!
-Serios??
-Daaaa!!
-Bine,bine...o sa cant!!
-Multumesc!!Spune acesta incepand sa zambeasca,-Aplaudati-o pe Emily Crowel!!!

Eu incep sa cant aceeasi melodie pe care o cantam si atunci cand el
m-a auzit: ONE DIRECTION-Perfect ♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥
Dupa ce am terminat Adam se indreapta spre mine...dar nu era singur,langa el se afla un domn in costum care parea foarte dubios.
-Cine e domnu' acesta??ii soptesc la ureche.
-E un domn care a zis ca vrea sa te cunoasca.
-Buna seara domnisoara!!spune acesta,eu sunt Robert Wiliams.
-Ma bucur sa va cunosc!spun eu intinzandu-i mana, numele meu este Emily Crowel!!
-Incantat de cunostinta!
- La fel si eu!!Vreti sa imi spuneti ceva,?
-Da, sunt producator si ma intrebam daca ai vrea sa accepti un contract de inregistrari cu mine??
-Poftim!?Sigur ca accept!!
-Ne vedem maine seara pentru a vorbi??
-Sigur!spun eu,Adam luîndu-ma in brate si bucurându-se pentru mine.

CE NOROC AM!!!♣♣♣♣♣♣♣♣

★O stea★Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum