Mutimediada Elif var. ;)
Arkamı döndüğümde en yakın arkadaşım Elif'i gördüm. Koşarak birbirimize sarıldık , bian kendimi türk filmlerindeki sahnede hissettim.
'Niye beni beklemedin Mira , seni yol etmeye gelecektim.' dedi nefes nefese.
'Bunu konuşmuştuk Elif , tekrar veda edipte ağlamak istemiyorum.'dedim ciddi bir ifadeyle.
'Öf Mira tamam, vedalaşmayalım o zaman. Dediklerimi unutmdın değil mi? Benden başka kimseyle yakın olmak yok , tek ben , hep ben! Bunu unutma en önemli kural bu!!! Her saat başı konuşucaz tamam mı? Ve birde yakışıklı erkeklerin isimlerini sen bana at ben sosyal madyadan bakarım.' dedi çocuk tembih edercesine işaret parmağını sallayarak.
'Bitti mi? Tamam tamam. Kaç defa diyeceğim TA-MAM'dedim heceleyerek. Sonra gülüp birbirimize sarıldık.
'Tamam o zaman uçaktan inince beni ara. Seni seviyorum Mira.'dede ve tekrar sarıldık.
'Hadi kızlar ayrılın uçağa geç kalıcaz.' dedi annem gülerek ve Elifle birbirlerine sarıldılar. Elif'le birbirimize el sallayarak ayrıldık. Uçağa bindiğimizden beri çıt çıkarmadım. Sadece müzik dinledim. Çünkü tekrar annemle tartışmak istemiyorum. Ben 16 yaşında 1.70 boylarında, sarışın 11. sınıf sayısal öğrencisiyim. Annem psikolog , babam ise ünlü bir sionun oğlu ve kendiside bir sio . Dedem öleli 2,5 ay oldu. Dedem bütün varlığını tek çocuğu olan biricik oğlu babama bırakmıştı. Biz aslen Samsunluyuz. Babam daha önce dedeme ait özel bir hastanede müdürdü. Ama dedem ölünce bütün miras babama kaldı. Annem ise normal bir ailenin okuyupta eline mesleğini alan bir kızıymış. Birde teyzem var , o'da avukat. Tek çocuğum. Tek ve en yakın arkadaşım Elif var. Biz ilkokuldan beri sınıfta hatta aynı sıradayız. Aynı lisedeyiz yani lisedeydik. Ama ben artık İstanbul'da öel bir kolejde okuyacakmışım. Adı da 'ÇETİNER KOLEJİ''ymiş. Dedemin yakın bir ahbabının oğlunun kolejımıymış neymiş . Neyse ne aman. Yeni okul , yeni ortam , yeni ev ve bir sürü yenilikler. Tamam yazları İstabul'a gelmişliğim olabilir ama hiçbir zaman taşınmak ile ilgili birşey düşünmedim. Normalde yenilikleri severim ama taşınma söz konusu olunca pek sevinesim gelmiyor. Üniversite sınavına girmeme 2 sene kala okul değiştirmek pardon şehir değiştirmek nereden çıktı anlamıyorum. Sonuçta o şirketide idare edecek insanlar var yani.Hem de okullar açılalı 4 hafta olmuşken . Hey Allahım yaa! Uçaktan ineli yarım saat olmuştu. Bizi karşılayan tanıdık bir çift göz vardı. BABAM.
Babamın yanına giderken olanlar oldu.
**********
Vote ve yorum bekliyorum. Yorumlarınız benim için önemli :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK VE LİSE
Novela JuvenilBen Güzel Olan Herşeyin Bittiğini Gördüm Lütfen Biz Çirkin Olalım....