3. BÖLÜM

150 35 17
                                    

Yere düşmüştüm  galiba. Ama normalde sert bir zemine düşmem gerekiyordu. Ben ise beni belimden ve boyumdan tutan kollara  düşmüştüm. Beni tutan kişiye bakmak için gözlerimi açmaya çalışıyordum ve başarmıştım. Dağınık saçları önüne geldiği için tam olarak seçemiyordum.
Beni yavaşça ayağa kaldırıp '' İyi misin? '' dedi adını bilmediğim şahıs. ''E-evet ''dedim kekeliyerek. ''Sakarsın galiba önündeki basamağı göremedin de .''dedi gülerek. ''Ellerim dolu görmemiş olabilirim Bay Ukala ve ben sakar değilim. '' dedim. Sinirleniyordum artık.
''1 ben Bay Ukala değilim benim bir adım var, 2 evet sakarsın. Çünkü demin bavullarını alırken de düşüyordun.''dedi.
Ne yani beni mi izlemişti. Bu ukala. Ay Allahım. ''Sen beni mi izledin? '' '' Hayır sadece sakarlığın çok dikkat çekiyor. ''Dedi sinir şey.
Evet bavulları alırken biraz sendelemiş olabilirim ama çok da sakar değilim yani belki birazcık olabilir.
''Pekala teşekkür ederim beni tuttuğun için Bay Ukala. Görüşmemek üzere. ''deyip beni kollarımdan tuttu.
''Adın ne? Belki tekrar karşılaşırız küçük hanım. Benim adım ÖZGÜR''dedi. ''SA-NA-NE'' dedim heceleyerek. ''Tekrar karşılamamız imkansız koskoca İstanbulda nerden bulucaz biririmizi.'' dedim soğuk bir tavırla gülerek. ''Pekala öyle olsun küçük hanım. Ama tekrar görüşücez hissedebiliyorum.''dedi gülerek. Bende ona alaylı  bir yüzle bakıp babamla annemin yanına gittim. Aslında tatlı çocuktu- pardon TAŞ -. Ama böyle tanışmamalıydık. Elif olsa hemen yavşardı, kesin.Deli kız. '' aaaa ben Elif'i arayacaktım. ''Dedim. ''Eve gidelim arasın kızım. ''Dedi annem. ''Tamam o zaman, Naber babacık. Naptin bizsiz , özledin mi bizi? ''Dedim ve babama öpücük atarak. ''Hem de çok özledim.''dedi gülerek.
Dışarıda bizi şoför bekliyordu. Bavulları bagaja yerleştirip arabaya bindim.
♧♧◇◇♡■♤◇◇♧♧♧
YORUM VE VOTELERİNİZİ BEKLİYORUM. .. ......

AŞK VE LİSEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin