(Multi medya
Sarah Ellen ~ Amy
Weekly Chris ~ Benjamin)
GEÇMİŞKardeşimle o büyük bağırışmaları duymamak için dolaba saklandık.
Max durmadan ağlıyordu. Onu susturmak için elimden geleni yaptığım halde bir türlü susmak bilmiyorudu.
Sonunda annem ve babam susmuştu ortalıkta büyük bir sessizlik vardı , dolabın kapağını hafifçe araladım ve etrafa baktım hiç kimse yoktu Max'e dolapta kalmasını söyledim ve dışarı çıktım.
Merdivenlerden yavaş yavaş aşağıya indim. Annem ortalıkta görünmüyordu. Salona doğru ilerledim babam koltukta oturuyorudu sessiz bir şekilde.
-"Baba annem nerede?" Diye sordum. Babam bana sarılarak
"Artık sadece biz bizeyiz. Max nerede onu gördün mü?"
"Korktuğumuz için dolaba saklandık onunda orda kalmasını söyledim"
Babam gülerek ;
"Korkmanıza gerek yok , hadi Maxi al gel" dedi..
Bende "tamam" deyip merdivenlere yöneldim ve Maxi sakladığım dolabın yanına gittim.
"Maax hadi ç-" Max dolabın içinde yoktu , dolapta değildi. Aşağıya koşarak indim..
"Babaaa Max yook!" Dedim büyük bir telaşla. Babamla maxi aramaya başladık. Ve ikimiz birden bağırıyorduk
"Maaaax nerdesin çık ortayaa" Maxin yarım yamalak konuşmasıyla yatak odasından "buydayıımm" diyişini duyduktan sonra yatak odasına doğru koşturmaya başladık. Max'i aldık ve merdivenlerden aşağıya doğru inmeye başladık. Babamın birden telefonu çaldı. Benjaminin babası yani Christian amca arıyordu..
C:"hey dostum bağırışma sesleri geliyordu bir şey mi oldu?" Babam biraz suraksadıktan sonra "birşey yok. Bize gel anlatırım , Benjaminide getir Amy ve Maxle oynarlar" deyip bizden daha hızlı yürüyerek mutfağa doğru ilerledi.
5 dakika sonra kapı çaldı. Gelen Christian amca benjamin ve benjaminin kardeşi john'du
Benjaminler bizim yan komşumuzdu Benimle yaşıttı ve biz baya iyi arkadaştık. Annemle babam sürekli kavga ettiğinden kafamın dağılması için hep kaçıp onlara gelirdim evet daha 13 yaşıdayım ama kendimi 56 gibi hissediyordum.
Benjamin bana bakıp gülümsedi John ve Max çoktan içeriye gidip oynamaya başlamışlardı. Benjamin gülümsemesini bitirdikten sonra
"Konuşmak istermisin?" Diye fısıldadı. Bende "evet" dedim ağlamaklı bir ses tonuyla , elinden tuttuğum gibi odama götürdüm. Kendimi bildim bileli Benjamine aşıktım.
Sessiz bir tonda Benjamine olanları anlatmaya başladım;
"Babamla birlikte 3 günlüğüne tatile gitmiştik ama babamın işleri yüzünden ilk gece eve dönmek zorunda kaldık , anneme de bilerek söylemedik , sürpriz yapmak istedik.
O uzun araba yolculuğu bitince eve tam girecekken babam kötüleşti neyi olup olmadığını sordum , oysa "sadece içimde kötü bir his var."
Dedi bende tamam şimdi annemi görünce hepsi geçer gider dedim ve sırıttım.
Eve girince ayakkabılarımızı ve montlarımızı çıkarıp astık. Yatak odasından annemin garip sesleri geliyordu babamda bir süreliğine mutfağa gitmişti , bende dayanamayıp yatak odasına doğru ilerledim . Kapıyı açtığımda hayatımın en üzücü , en iğrenç ve en utanç verici anını yaşadım.
Annem yatakta başka bir adamla sarmaş dolaş ve çırıl çıplak bir şekilde yatıyordu.
Hayatımda atmadığım çığlıklardan bir tanesini atarak ağlamaya başladım. Kaskatı kesilmiş hareket edemiyordum .
Babam çığlığımı duyunca büyük bir telaşla gelip önce bana baktı sonra odanın içindeki manzarayı gördü ve yanlarına çok büyük bir hışınla ilerleyip adamı tuttuğu gibi çırıl çıplak dışarı attı.
Annemse o arada giyinip bana acı verici bakışlarla bakıyordu birden Max indi uykulu gözleriyle bana bakıp "abla noyyuyoo" dedikten sonra birden babam geldi ve anneme delice bağırmaya başladı..
"Kahretsin biliyorduum senin böyle bir sürtük olduğunu biliyorduum."
Diye bağırmaya başladı bende korkup Max'in kolundan tutp doğru odama çıktım ve dolaba saklandım..."
Ben bunları benjamine anlatırken benjamin beni büyük bir şaşkınlıkla dinliyordu.Ve sonunda konuştu.
"Amy cidden ben ne diyeceğimi bilemiyorum" dedi.
"Önemli değil" dedim. Benjamin elimi tuttu ve yanağımdan öptü.
"Elimden birşey gelse keşke ama gelmiyor kusura bakma." Dedi bende
"Yok gerçekten önemli değil ama ben bu konuyu daha fazla konuşmak istemiyorum. Lütfen bu konuyu kapatalım" dedim.
"Peki bencede kapatalım konuşup seni daha fazla üzmek istemiyorum. Dün çok acayip bişey oldu Amy"
Birden o güzel belediye çukurlarını belli edecek bir şekilde konuştu.
Ah tanrım ne güzel gülüyordu.
"Ne oldu benjamin ?" Diye sordum merakla
"Babam bana o çok istediğim müzik çaları aldı." Gözlerinin içi parlıyordu.
Onun gözlerinin içi parladığında benim de parlıyordu.
"Senin adına sevindim onu gerçekten çok istiyordun. Eee nerede, getirdin mi?"
"John oynuyor aşağıda istersen aşağıya inelim."
Dedi bende "olur" dedim mutlu bir ses tonuyla , benjaminle konuşmak her zaman huzur veriyordu. Aşağıya indik usulca , john ve max müzik çalardan şarkı açmış dans ediyorlardı.
Benjamin bana dönüp "bence gayet iyi eğleniyolar bozmıyalım." Dedi "peki , bahçeye çıkalım mı?"
Dedim komik yüz ifadesini takındı ve
"Olabilir , hadi hem sende hava almış olursun." Dedi ve bahçeye çıkmak için kapıya ilerledik . Ayakkabılarımızı giydik ve babalarımıza seslenerek bahçeye çıkacağımızı söyledik .
Onlarda izin verdikten sonra bahçeye çıktık.
Akşam olmuştu hava soğuk ve karanlıktı iyi fikir olup olmadığını düşünürken yavaşça titremeye başlamıştım. Benjaminde bunu fark etmiş kolunu bana sararak beni ısıtmaya başlamıştı.
Benjamin her zaman sıcaktı. Onun sıcaklığını seviyordum.
"Amy şimdi ne olacak?" Diye sordu bana.
"Şimdi ne olacak derken" dedim ve olduğum yerde doğruldum.
"Yani şimdi siz? Buradan taşınacakmısınız?" Dedi yüzünde çok masum bir ifadeyle.
"Bilmiyorum ben, gerçekten bilmiyorum..."(Merhabaa bu kitabın yazarı iki kişidir ilerleyen bölümlerde zaten kendimizi tanıtıcaz lütfen yorum yapmayı unutmayın tüm fikirleriniz bizim için değerlidir ve eğer bazı mantıklı şeyler önerirseniz belki hikayenin ilerki bölümlerinde onları
da ekliyebiliriz sizleri seviyoruuz)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Beyazın İçindeki Siyah"
Humor"Amy white daha masum bir genç kızken annesinin babasını aldatması sonucu büyük bir sarsıntıya uğramış 13 yaşında güzel bir kızdır. O büyük kazadan sonra yepyeni sürprizler onu bekliyordur..."