Το απογευμα καταφεραμε και φτασαμε Ισπανια..καναμε την μεταφορα χρηματων στον λογαριασμο του πιλοτου και πηγαμε σε ενα ξενοδοχειο 5αστερο..
Ηταν τοσο υπεροχα μεγαλοι χωροι με πολυ φως και ζωηρα χρωματα ολοι ντυμενοι "κυριλε" με κοστουμια οι αντρες και φορεματα οι γυναικες . Μονο εμεις ημασταν με τα τζιν μας και τα μπλουζακια μας . Ο Ακης εκλεισε μια σουιτα..ειναι σαν ονειρο. Αφου τακτοποιηθηκαμε και εκανα ενα μπανιο ξαπλωσα..λιγο μεχρι να κανει μπανιο και ο Ακης..σκεφτομουν..ακριβως τι ειχε γινει..μπορω να παραδεχτω οτι ακομα φοβαμαι..και ισως τωρα ακομα πιο πολυ. Ο Ακης βγηκε απο το μπανιο..και καθησε διπλα μου και με πηρε αγκαλια..
Α-μωρο μου τι σκεφταισε?
Λ-τιποτα απλα φοβαμαι
Α-ηρεμησε ειμαστε ασφαλεις
Λ-να σε ρωτησω κατι..?
Α-ναι
Λ-ο θετος αδερφος μου..ηταν καλο παιδι..?
Α-πως σου ηρθε αυτο τωρα?
Λ-ρωταω
Α-ναι ηταν απο τα καλυτερα παιδια μακαρι να τον γνωριζες
Λ-ξερεις ποτε-ποτε τον σκεφτομαι..μπορει να μην εκλαψα για αυτον γιατι δεν τον ηξερα αλλα μου λειπει και στεναχωριεμαι
Α-ελα ξεχασετω τωρα..
Λ-σε λιγες μερες μπαινουν Χριστουγεννα..δεν εχουμε οικογενεια δεν εχουμε σπιτι δεν εχουμε ασφαλεια..δεν εχουμε τιποτα..
Α-εχουμε ο ενας τον αλλον, οσο ειμαι εγω εδω εισαι ασφαλης και σπιτι θα βρουμε ενα δικο μας για λιγο καιρο..εχουμε χρηματα
Λ- καλα..
Α-Μωρο μου ξερω οτι εισαι μικρη και εχεις περασει πολλα αλλα σκεψου τι θα λεμε στα εγγονια μας
Λ-αχχαχα ιστοριες δρασης
Α-αχχα ακριβως ..γελα ψυχη μου..μαρεσει να σε βλεπω να το κανεις.
Λ-Σαγαπαω..για το χθες το σημερα και το αυριο
Α- σαγαπαω περισσοτερο
Με φιλησε απαλα στα χειλοι δεν εχω χορτασει ακομα την γευση των φιλιων του το αρωμα του ..
Α-και αυριο θα σου εχω μια εκπληξη
Λ-τι εκπληξη?
Α-Λες να ξεχασα οτι αυριο ειναι τα γενεθλια σου?
Λ-το θυμασαι ??
Α-ναιι αφου γινεσαι 19 κοριτσακι μου
Λ-εισαι υπεροχος..
Α-εσυ με κανεις να το θυμασαι
Κοιταξα στο μπρατσο του ειχε ενα ταττουαζ φιδι..πανω σε ενα σπαθι..
Λ-ποτε δεν μου ειπες τι σημαινει για σενα αυτο το ταττουαζ
Α-καλυτερα αστο
Λ-πες μου πες μου
Α- Αυτο το ταττουαζ δειχνει ποσο ευλιγιστος ειμαι ποσο γρηγορος ποσο κακος ποσο ησυχος μεχρι να πιασω τη λεια μου .ολα τα ...χαρακτηριστικα που εχει ενα φιδι. Ειχε ενα ο πατερας μου ο ιδιος μου το εκανε..οταν ημουν 10 και μου ειπε " αν δεν ζω σε λιγο καιρο να ξερεις οτι θα ειμαι διπλα σου και εδω..και μου εδειξε το ταττου και εδω και μου εδειξε την καρδια μου"
Λ-δεν μου εχεις μιλησει για τους γονεις σου
Α-ο πατερος μου ηταν και αυτος στη RETO ..ομως εκανε ενα λαθος μεγαλο ..προσπαθησε να προδωσει την RETO στην αστυνομια..και τον σκοτωσαν..η μαμα μου..ηταν μια κοπελα της εταιριας..κοινης χρησης παντα..με γεννησε και με μεγαλωσαν αυτοι..η μανα μου πεθανε περσυ σε μια αποστολη..και ετσι εμεινα μονο εγω.
Λ-λυπαμαι..
Α-μην λυπασαι ..δεν με νοιαζει..ποτε δεν με σαν γιο μονο σαν ενα μπασταρδακι.με εβαζε να βλεπω οταν την πηδουσε..καποιος ελεγε οτι ετσι γινομαι αντρας ποναγε φωναζε εκανε οτι εκανε και με εβαζε παντα ολη την ωρα αυτη να βλεπω..με χτυπαγε αν ελεγα οχι. Αυτη με εκανε πιο σκληρο καθολου ευαισθητο..νομιζε οτι με εκανε αντρα ..με εκανε κατι χειροτερο ..ψυχρο δολοφονο..χωρις σημαδι στοργης αγαπης. Μετα με εστειλαν σε εσενα..βρηκα τα κοινα μας ειχαμε ιδια μανα..και ο πατερας ηταν σαν να μην υπηρχε..με εκανες να νιωσω..για αυτο ειμαι εδω.
Λ-σου υποσχομαι οτι θα τα καταφερουμε να ξεφυγουμε ..και θα παμε να μεινουμε μαζι καπου εξωτικα με ζεστη και παραλιες και θα τρωμε κατω απο δεντρα και θα κανουμε ερωτα κατω απο τα αστερια. Στο υποσχομαι
Μου εριξε ενα χαμογελο χαθηκα στα ματια του οπως παντα..με εσφυξε πανω του χαμηλωσε τα φωτα..και ξαπλωσαμε κατω απο τα ζεστα σκεπασματα
Α-κοιμησου αγαπη μου..ηταν κουραστικη μερα σημερα..
Λ-καληνυχτα..σαγαπαω..
Α-καληνυχτα..μωρο μου ονειρα γλυκα..και εγω σαγαπαω
YOU ARE READING
Παντα να ακολουθεις την καρδια σου
RomanceΗ Λαουρα ενα 18χρονο κακομαθημενο κοριτσι μια μερα ξαφνικα εχασε τη μητερα της σε ατυχημα ...απο εκει και περα πρεπει να ακολουθησει το δρομο τον δικο της με την δικη της καρδια και λογικη.... θα γνωρισει πολλους εραστες και θα κανει πολλα λαθη χωρι...