Bölüm 1

15 2 0
                                    

Tarih : 22.08.2014                                                                                 

 Günlerden Cumartesi yine b*k'tan bir Gün'dü ama ta ki saat 19.27'e kadar. Yine s*çtıgımın sosyal medyasında' takılırken amaçsızca önüme gelen durumları beğenip geçiyordum ama o atılan durumu asla unutmam zaten hayatımın başlangıç noktası o durum oldu.Duruma yorum atan Beyza'm bende istemsizce attığı yoruma bende karşılık verdim ve halan neden attığı yoruma karşılık verdiğimi anlamış değilim belki kader belki'de şans ama her neyse hayatımın dönüm noktası oldu.Biraz yorumda atışmamızdan sonra ne olacağını bilmeden arkadaş isteğini attım. Ve anında kabul ettiğine dair bildirim geldi ve kalan tatlı atışmamıza devam ettik. belli ki benim konuşmamdan hoşlanmıştı ve konuşmamız 4 saat boyunca devam etti. İyi geceler deyip son mesajla noktamızı koyduk. saat 23.00 civarı olmuştu ben yorgun bir şekilde hayata ve olanlara küfür ederek yatağıma uzandım. Ve yine nedenini bilmeden konuşmamız ve tanışmamız aklıma geldim yüzümde tebessümle tavana baka kaldım çünkü hayatımda ilk kez bir kız yüzümde tebessüm bırakmıştı ve çok tuhaf bir duyguydu acaba yine bu tebessüm olur mu ? diye merakla uykuya dalmışım.Ve pazar sabahı ailenin tüm fertlerinin evde olduğu mutluluk ve sevinç içinde uyandığınız, kahvaltı ettiğiniz gün evet biliyorum çoğunuzun öyledir ama benim öyle hiç olmadı.Ailede benden hariç herkes mutlu ve huzurluydu.Ben asla etrafımdaki insanlara kötü durumda olduğumu belli etmem çünkü birisinin size acıması çok kötü bir duygu o yüzden ben asla kötü durumda olduğumu belli etmedim ama işte o pazar sabahı bana sanki başka bir günmüş gibi geldi ve ben geri zekâlılar gibi nedenini bilmeden yatağımdan kalktım ve telefonumu açtım sosyal medya'da onu açık gördüm ve ilk Günaydın mesajımı attım. Bu günler zaten hiç unutulmaz ilk mesaj ve ilk mutlu gün...









Aşkın Acı ŞarkısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin