Bölüm 2

18 3 0
                                    

Hayatımın değişeceğime dair bir his vardı içimde ve genellikle bu içimde oluşan hisslerin gerçekleşmesi baya yüksek. merak ve endişe içinde Beyzam'la konuşuyordum.Habersizce bağımlısı olmuştum büyülü güzelliğin.Konuştukca kalp ritimlerim değişiyor ,elim ayağım titriyor ve içimde sanki kelebekler uçuşuyormuş gibi oluyor'du. Sanırım siz buna aşk diyorsunuz.Aşkın ne olduğuna dair haberi olmayan ben.bir kıza aşık olmuştu hemde her gün girdiğinde küfür ettiği ve asosyalliğini büyük ölçüde besleyen sosyal medya'da kullağa efsane gibi geliyor.Bende ilk başlarda inanmamıştım ama bunu idrak edebilmem 2 günümü aldı.Benim gibi amatör biri için hiçte kötü sayılmaz.2 günün ardından nihayet ona karşı olan hisslerimi anlatmaya karar vermiştim.Tabi benim gibi birisi için imkansız gibi, aşkını ve hissettiklerini anlatmak.

Tarih: 24.08.2014/ Pazartesi

Siz olsaydınız aşkınızı nasıl anlatırdınız ?..

Hayatımda en çok saçmaladığım gündü Aşkımı ilan edecem diye denemediğim yöntem kalmadı ama en sonunda ciddi bir şekilde söyleyi verdim ve bu olan duruma karşı verdiği tepki gayet normaldi. bu kadar kısa süredemi ?, Aşk olduğuna emin misin ?, Benim gibi birisine mi ?, gibi yüzlerce soru. Soruların hepsini yanıtlamıştım ama tabi ki bana inanmış değildi. o gün saat 2'ye kadar onun güvenini kazanmaya çalışmak için uğraşmıştım ama yine hayatımın her alanında başarısız olduğum gibi bundan'da başarısız olmuştum.Ama kolay'ca vazgeçecek değildim Beyzamdan ve ona karşı olan aşkımdan zaten aşk fedakarlık değil midir ?...

Aşkın Acı ŞarkısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin