Yoğun bir günün ardından endişe içinde uyandım.Yine ilk yapacağım iş sosyal medya'ya bakmak oldu o henüz aktif değildi. belki uyanmamıştır yada uyanmışsa'da işi vardır diye her ihtimalli göze alarak "Günaydın Yaşam sevincim "diye mesaj attım ve yaklaşık 20 dk sonra "Günaydın" diye cevap geldi ve benim yine paranoyaklığım tuttu neden o'da sevgi cümlesi kullanmadı diye türlü türlü sorular geldi aklıma. aklımı s*ktir edip oluruna bıraktım konuşmalarımızı. 1-2 saat konuştuktan sonra Aklımın kurbanı oldum ve "sen beni sevmiyor musun" diye sordum. Tabi ki oda "Bunun için henüz erken ben seni daha tanımıyorum" dedi. Ben daha kendimi tanımıyorken ona nasıl kendimi anlatacaksın "Haklısın" diye geçiştirdim ve birbirimizi tanımak için sırasıyla soru sorduk Nelerden hoşlanırsın ?, Hobilerin Neler ? gibisinden hem ben kendimi tanımışım olurum hemde ben onu aklıma gelen belkide en iyi çözümlerden bir tanesiydi.Beynimi kemiren en çok sorulardan bir tanesi acaba çıkma teklifi etsem mi ? oldu ama bu sefer beynimi yendim ve 1-1 skor eşitlenmiş oldu ama daha önümüzde çok maçlar vardı ve ben o maçlara hiç hazırlıklı değildim. Nasıl sevdiğimi ve hissetiklerimi , bilmesi ve inanması lazım çünkü ancak o zaman benimle çıkabilirdi. Ahh lanet olsun en başta sormam gereken şeyi unutmuştum Sevgilin var mı ? sorusunu nasıl unuturum ya var derse ama olsaydı benimle konuşmazdı değilmi ama ya varsa hayatımın en korkunç saatleriydi "22.14 / 26.08.2014" kalbimin derinliklerinde çok kötü bir acı vardı. Bu acıyı ilkez tadıyordum böyle bir acı olamazdı. Cesaretimi toplayıp sordum "Sevgilin var mı" ve soruyu sorduktan 5 dakika sonra cevap geldi ama o 5 dakikayı anlatamam ve can alıcı nokta. "Var"dedi ve zaten hiç düzene girmemiş hayatımım "Var" kelimesiyle yine alt üst oldu ya 1 kelimeyle. Ve o gece ilkez bir kız için ağladım.Ama bu kız'da diğer kızlar'da olmayan çok özelliği vardı bunu hissede biliyordum. Hayatımın en üzücü günü diye bir kenara not aldım.Bu akşam nasıl biter diye ağlıyarak düşündüm ve planlarımı ne yapacağımı işte o gün "27.08.2014 / 01.15"te karar aldım ve artık var olan azıcık umudum'da yok olmuştu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Acı Şarkısı
FanficSözlerin ve Hayatın bittiği karanlık nokta'da ansızın çıka verir umut ve elinde mutluluk ışığı ama o ışığı elde etmek kolay değildir.Hele benim gibi birisi için. Ama tam karanlık anımda o çıka geldi BEYZA dinlediğim şarkılar anlamlı gelmeye başlamış...