thirth one: just a dream sweetheart *epilogue*

2.9K 266 274
                                    

Shawn gözlerini araladığında yatağından sıçramıştı. Derin bir nefes alarak etrafına bakındı. Bu az önceki odası değildi, hepsinin saçma bir rüya olması imkansızdı.

Ayağa kalkarak etrafına bakındı. Çıplak olduğunu farkettiğinde dün gece bir şeyler olduğunu anlamıştı.

Rüyası korkunçtu, Ellie ile kavga ediyorlardı ve o intihar ediyordu. Özellikle cenaze konuşmasını yaptığı bölümü hatırladıkça gözleri doluyordu, gerçek olmadığı için yeniden şükretti.

Kenara fırlatılmış olan boxerını giydiğinde dudaklarını yaladı. Arkasını döndüğünde pijama altını buldu ve bacaklarına geçirdi. Aşağıya koştuğunda Ellie'nin kitap okuduğunu gördü.

"Ah bebeğim" Koşarak Ellie'ye sarıldığında Ellie anlamsızca ona baktı.

"Sana da günaydın.. Shawn? Bir şey mi oldu?" Dediğinde Shawn karşısına oturdu ve rüyasını anlattı.

"Ve sonra da uyandım" Saçlarının arasından elini geçirdiğinde Ellie ağzı açık ona bakıyordu.

"Ben öldüğümde de biriyle evlenecek misin piç kurusu?" Shawn kıkırdayarak yeniden Ellie'ye sarıldığında omzunun açıkta kalan yerini öptü.

"Seni çok seviyorum Shawn" Kıkırdayan Shawn aklına bir şey gelmişcesine Ellie'i kendine döndürdü.

"Bence ilk kızımızın adı Teresa olmalı" dediğinde sırıttı.

"Aynı isim aklımdan geçmişti Shawn" Kıkırdayarak sarıldığında, Tanrı'nın ona yolladığı hediyeye yeniden şükretti.

Shawn ve Ellie sonsuza kadar mutlu yaşadı mı bilemeyiz.

Bazılarımız "Bence sonradan kavga edip ayrılmışlardır" düşüncesindedir.

Bazılarımızsa "Sonsuza kadar mutlu" düşüncesindedir.

Bunu sizin hayal gücünüze bırakıyorum sayın okuyucularım

Bu zamana kadar hiç sıkılmadan saçmalıklarımı okuduğunuz için size çok minnettarım.

Sizleri seviyorum ♡

Not: SİZİN YÜZÜNÜZDEN KÖTÜ SON İÇİME SİNMEDİ PİSLİKLER

Not 2: İKİNCİ KİTABI YAZCAM AMA FARKLI KARAKTER OLCAK İSİM VERİN LAN

Not 3: KÜTÜPHANESİNDEN ÇIKARMAMIŞ VE ANINDA BU BÖLÜMÜ OKUMUŞLARA BENDEN TOBLERON

blue ticks | mendes (✔)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin