Tesne pred polnocou ma zobudil zvuk telefóna. To kto mi volal bolo úplne nečakané. Bola to bývalá priateľka Olivera. Počula to čo mi spravil Oliver. Pridala som si ju na facebook a začali sme si písať. Písali sme si až do rána. Dohodli sme si stretnutie o tretej v kaviarni.
Boli tri hodiny poobede. Vykročila som z bytovky a vybrala som sa smerom ku kaviarni. Prišla som dovnútra. Saskia tam už sedela. Objednali sme si latte a začali sme sa rozprávať. Zistila som,že Oliver s ňou ešte chodil na začiatku nášho vzťahu. Obe sme si na neho vytvorili "výbornú" mienku. O piatej sme sa rozlúčili. Saskia sa mala stretnúť s jej priateľom Borisom a ja s mojou partiou.
Prišla som na nádrežie. Všetci tam už boli. Pýtali sa ma ako dopadlo stretnutie. Všetko som im povedala. Sam skonštantoval,že Oliver je obyčajný úbožiak. Medzi mnou a Andrejom to poriadne iskrilo. Všimli si to už skoro všetci. Dohodli sa medzi sebou,že nás nechajú osamote. Tak sa aj stalo.
Sedela som s Andrejom na lavičke v parku. Rozprávali sme sa o všetkom. Náhle mi povedal,že mi musí niečo oznámiť. Povedal mi,že ma priateľku. Trocha ma to nahnevalo. Mohol mi to povedať skôr a nie mi robiť zbytočné nádeje. Aj cez to všetko ma to k nemu neuveriteľne ťahalo. Dokonca ešte viac ako predtým. Chytil ma za ruku a pobozkal ma. Neskončilo to len jedným bozkom. Možno by to trvalo celú večnosť,ak by nás niekto nevyrušil. Vyrušila nás jeho priateľka. Náhodou bola u tety na návšteve. Bola bola moja bývalá kamarátka Amanda. Časom sa nám cesty rozdelili a prestali sme sa kontaktovať. Amanda tam spravila poriadne divadlo. Všetci okoloidúci sa na nás pozerali. Áno,zachovala som sa voči nej bezcitno,ale ona Andreja podviedla už veľa krát. Keď jej Andrej povedal až sa stíši strelila mu facku a odišla. Niekomu volala. Zrejme jej najlepšej kamarátke Bibiáne.
Cítila som sa ako rozvracačka vzťahov. Bez slova som sa postavila a odišla. Andrej sa za mnou rozbehol až zostanem pri ňom. Pridala som do kroku. Po chvíli to vzdal. Neviem kde šiel a v podstate mi to bolo jedno. Myšlienky som mala čierne ako asfalt. Chcela som zavolať Jakubovi. Nezavolala som mu len kvôli tomu,že má Andreja bratranca. Rýchlo som vyťukala Lucyne číslo. Bola pri mne za desať minút.
S Lucy sme stiahli dva litre červeného vína. Aj keď mi červené víno nechutí,pila som ako o život. Musela som. Chcela som zabudnúť na to všetko. Lucy odišla domov a mňa tam nechala samú. Hlava sa mi točila,nevedela som udržiať rovnováhu. Náhodou som stretla Jakuba. Neveril vlastným očiam. Pomohol mi dôjsť domov. Odprevadil ma až k posteli. Prikryl ma s hrubou dekou lebo mi bola zima. Spýtal sa ma čo ma trápi. Všetko som mu povedala.Usmial sa. Povedal mi,že Andrej to zle nemyslel. Dosť dobre vie,že sa mu páčim a s Amandou mu to už neklape. Nech sa rozhodnem tak ako mi hovorí srdce. Na konci ešte poznamenal,že som sa zapáčila aj Samovi. Je to len na mne pre koho sa rozhodnem. Zaspala som a on odišiel domov.
YOU ARE READING
Zostaň so mnou
Teen FictionPozor! Tento príbeh je fikcia. Ak sa vám osoby zhodujú so skutočnosťou je to náhoda. Každý koniec je novým začiatkom. Je len na nás,či to dokážeme prijať a začať odznova.