Ma cheamă Arlin şi am 17 ani.Sincer sunt o fată cam fițoasă, dar şi timidă.
Din fericire am găsit un băiat care să mă iubească doar că din pacate e prea obsedat de jocurile video ca să ma bage în seamă mereu. Locuiesc în California, studiez deocamdată Psihologia dar pe viitor vreau să devin detectiv.Cum ar suna Dra.Detectiv Smith A.? Ştiu, ar suna perfect! Ca să îmi fac aşa o descriere fizică: sunt brunetă, am ochii caprui, sunt măslinie, am un corp sexy zic eu :)) şi cam atât! Astăzi e o zi normală ca toate celelalte sau cel puțin aşa cred eu. Am mers la ora 7:30 la liceu, iar pe strazi era gălăgie ca deobicei.Se auzeau maşinile care se claxonau deoarece şoferii erau foarte grăbiți, copiii ce nu ascultau de parinți şi plângeau în fața unei vitrine până părinții le cumpărau o jucărie.Nu demult adică acum vreo 8-9 ani aşa eram şi eu:o mică răsfățata,doar ca din păcate eu nu le ceream alor mei o jucărie, eu le ceream magazine întregi,si ei imi luau (cred ca am uitat sa spun ca tatal meu e primarul oraşului).Îmi aduc aminte ca i-am cerut tatălui meu să îmi ia o lume a unicornilor *îmi dau o palmă* ce prostuță eram! În ori ce caz, parcă deja m-am săturat să merg cu limuzina la şcoală! De abea aştept să iau carnetul să îmi iau maşina mea, sincer nu vreau să depind de tata, vreau să fac eu ceva in lumea asta, să îmi fac un nume eu şi nu cu numele lu' tata.Şi cam atât despre mine.Ah şi defapt, nu sunt cum cred toți: popular girl,nup! Sunt o fata simplă,care nu vrea atenție chiar dacă are. Eu vreau să fiu doar eu singură cu mine! Dar nu voi reuşi niciodată să stau aşa de singură deoarece în jurul meu se învârte o grămadă de lume. Şi cum spuneam în dimineața aceasta frumoasă merg la liceu cu limuzina.Mă dau jos si o văd pe Luana şi o iau în brațe (Luana e prietena mea cea mai bună).
-Hey Arli, ce faci?
-Bine Lu, tu?
-Super bine! Apropo, ghici cine ma băgat în seamă!
-Doar nu...
-Ba Da!! Yey!
-Nu pot să cred, însfârsit ai şi tu o şansă cu Hugo!
-Corect!
Mergem către clasă şi intru şi îl văd pe Michel (iubitul meu).Vine la mine şi spune:
-Hei ursuleț, ce faci?
-Bine, darling! *şi îl pup pe obraz*
Dar am dat cu ochii de cineva nou, cineva cu care nu eram obişnuită, nu am fost antrenată să îi recunosc fața, era prima față noua pe care nu puteam să o citesc, eu care sunt zeița psihologiei mai ales in citit mimica feței.Acel băiat cu față de semizeu vine către mine şi...