4.Michael

21 2 1
                                    

Uneori simt că Michael e prea perfect pentru mine.El pentru mine e ca Zeus , iar eu sunt neputincioasa Hera. Dar ştiu ca el nu m-ar putea înşela niciodată, deoarece nu îi stă în fire să o facă! Poate mai degrabă m-aş crede pe mine în stare sa fac asta. E asa un băiat drăguț cu mine, şi şi foarte atent.Nu îmi puteam dori mai mult, dar mie îmi stă capul la un golan ca Harry.Off, ce să mă fac Doamne cu băieții ăştia că se înmulțesc prea repede. :))) În ori ce caz sunt hotărâtă să rămân la opțiunea Michael. Astăzi urmează să mă văd cu el. Avem program de la ora 15 până la ora 21, deci să presupunem că va fi perfect deoarece el s-a ocupat de absolut tot.
Mă duc acasă de la şcoală tot cu limuzina şi îi spu mamei că e ziua mea şi a lui Michael şi că plec in 20 minute, mă pupă pe frunte încuvințând ce am spus eu şi îmi iau geanta şi mă duc sus să mă pregătesc. Îmi fac un duş de 15 minute şi apoi deschid marele meu dulap şi ma uit în el preț de 5 de minute de parcă nu aş avea cu ce să mă îmbrac.Aleg repede o fustiță neagra şi un tricou roz si o pereche de pantofi negrii cu fundițe roz. Îmi fac repede părul, îmi iau hainele pe mine,mă machez şi plec.Michael ma astepta jos cu maşina.
-Elegantă domnişoara am eu astăzi! *îmi pupă mâna*
-Hei, nu mă fă să înnroşesc!
Plecăm în parc unde mă aşteaptă surpriza cea mare: caleaşca trasă de doi cai albi, albi puri, fără nici o pată!
Ma uit uimită către Michael , apoi căre cai si apoi îi sar în brațe lui Michael şi îl sărut pasional.
-Uşor iubire că asta nu e tot!
Mergem şi mă urc în caleaşcă unde mă aştepta un buchet de 500 de trandafiri!!! Eram foarte bucuroasă, chiar era un băiat care se gândea la mine. Ce ma impresionat mai mult era că pe petalele trandafirilor era scris: Vreau să rămâi toată viața alături de mine.
L-am luat în brațe iar el m-a sărutat. A fost perfect, o zi reuşită şi perfectă. A doua zi am mers ca de obicei la cursuri...

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 04, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Crima Perfectă?!?!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum