Part title

6 2 0
                                    

כרגע בגלל החופש הגדול אבי בינתיים לא נמצא בעבודה הוא שכר עובדים רק לחודשיים האלה בשביל שלקחת חופש מהעבודה לשמור על אחיותי הקטנות.
אבל מה שטוב זה שלפחות אבא יכול להכין לי ולכולנו את הקפה המדהים והטעים שהוא מכין , האמת היא שהוא אפילו לא אמר לי מה הוא שם בקפה שעושה אותו כל כך טעים אני בהזדמנות אשאל אותו.

אמי אורית, מורה לאנגלית, היא מתחילה לעבוד ב8 בבוקר כי זה בית ספר... ומסיימת בדרך כלל לעבוד בשעה 2 בצהריים. אמא שלי היא מורה בבית הספר שלי, קוראים לבית ספר ״אורות״ זה בית ספר תיכון של כיתות ז-יב. אני ילד חדש בבית הספר אני בכיתה ז ואני עולה לכיתה ח השנה , אמי מלמדת את כל השכבות בבית הספר.
כשיש ימים שאני מסיים ללמוד בשעה 2 בצהריים אני ואמי הולכים ביחד לבית ומדברים ושואלים איך היה ומה היה בבית הספר, אילו שיעורים למדנו, מה למדנו באנגלית.... ואם היו איזה מבחנים.
עכשיו בגלל שיש את החופש הגדול אמא שלי גם בחופש כמו התלמידים ולכן גם היא נשארה לטובת אחיותי הקטנות שי לי וליה.

אז בעצם ההסבר לשעמום שלי בבית נגרם בעקבות שי לי וליה...
כמובן שהלכנו וטיילנו והיינו בלונה פארק והלכנו לטיולים בכל מקום כך ש-למה אני צריך להיות משועמם עם כל מה שעשינו בחופש? הבעיה שאחיותי הן קצת מעצבנות והאמת שאני גם שומר עליהן כשאמי הולכת למשהו שקראו לה לבית הספר לקראת שנת הלימודים החדשה או כשאבי הולך לראות איך מתפקדת הקפיטריה עם העובדים החדשים ששכר.
אולי בעצם זה לא נקרא שעמום.... אם אני שומר על אחיותיי שזה אומר להתרוצץ ממקום למקום ולעשות הרבה דברים ואחרי שאני מסיים לשמור עליהן זה פשוט נראה ככה שאין לי מה לעשות יותר. טוב אז אני צריך ללכת לישון או לנוח. לילה טוב אמא, לילה טוב אבא ולילה טוב ליה ושי לי....

הקפה הכי טעים בעולםWhere stories live. Discover now