פרק 2 מתכוננים...למה?

4 2 0
                                    

יום חדש הגיע עוד מעט מסיימים את החופשה הגדולה ואני עולה לכיתה ח. אמא שלי מחר הולכת לבית ספר בשביל לעשות את כל הדברים הדרושים בשביל שנת הלימודים החדשה. ואבא שלי מכין דברים בעבודה לקראת חזרתו לקפיטריה.
שי לי הקטנה הולכת לגן בקרוב וליה עולה לכיתה ה.

מכירים את זה שאתם מאוד מתרגשים מהציוד לבית ספר ומחכים כבר ליום הזה כדי לקנות הכל? למה?, אני פשוט רוצה להבין. למה כל לך אוהבים את זה?, זה הרי לא איזה תיבת אוצר או משהו שאתם מאוד רוצים שיתגשם זה פשוט כמה מחברות,עטים,קלמר ותיק...אבל כנראה זה לא רק כמה מחברות ועטים בשביל ליה שמאוד מתרגשת לגבי זה.
היום יום ראשון ואנחנו נלך היום לחנות לקנות ציוד לבית ספר אחרי שאימי תחזור מבית הספר. ליה כבר לפני חודש התחילה לספור את הימים ליום הזה אבל אני לא מבין מה כל השמחה אחרי הכל כולם עם השגעונות שלהם לחזרה לבית הספר ואחרי חודשיים בבית הספר כולם רק רוצים חופש ולא אכפת להם בכלל מהציוד...כל שנה זה ככה לא נראה לכם?

אני האמת רוצה לחזור ללימודים כי משעמם לי בבית כבר, אבל אני חושב שבסוף אני יהיה כמו כולם מרוב שיהיה לנו הרבה שיעורי בית ולחץ של מבחנים לא נראה לי שאחר כך יהיה לי משעמם אפילו נראה לי שלא יהיה לי זמן פנוי.. כך שאני חושב שאולי גם בבית הספר יש חסרונות בסופו של דבר.

כעבור שעתיים
חזרנו עכשיו מהקניות וליה נרגשת ונלהבת... ואני די שמח שהחופש נגמר,בקיצור אנחנו מוכנים ליום הגדול שיהיה בעוד יומיים.

הקפה הכי טעים בעולםWhere stories live. Discover now