פרק 1 עוד יום רגיל

20 3 0
                                    

10 בבוקר, מתעורר לצלילי הציפורים והשמש הבוהקת מעבר לחלון אני מאושר ורק דברים טובים קורים סביבי. ורק אחר כך אני מבין שכל האושר וההרגשה הטובה זה היה בעצם חלום...

אז התעוררתי מהחלום סידרתי את המיטה וקמתי להתקלח. הייתי מבואס כל הבוקר בגלל שהתעוררתי בזמן שהיה לי חלום טוב... אבל יש דברים יותר מבאסים מזה, אממ.. כמו למשל החופש הגדול, משעמם בבית ואני מחכה כבר ללימודים, אבל הוא כבר בסיומו עכשיו התאריך 28.8 כך שלא נשאר הרבה זמן לחכות.
אולי יש אנשים שיחשבו שאני די מוזר שאני משועמם מהחופש הגדול ומאוד מחכה ליום הראשון של הלימודים, אך יש לזה גם הסבר...

יש לי שתי אחיות קטנות לאחת קוראים ליה שהיא בת 10 ושי לי שהיא ממש קטנה,היא בת 3.
הורי לקחו חופש מעבודתם כדי לשמור על אחיותיי הקטנות , כי אני לא הייתי יכול לשמור על שתיהן גם כי זה קשה וגם כי יש לי עיסוקים שונים משלי.
אבי דן, הוא בעל מסעדה, הוא מאוד אוהב לבשל ולהכין קפה אך בגלל שהכל התקדם עם השנים הוא פחות מבשל אלא מכין רק קינוחים ושתייה חמה. כך שזאת לא מסעדה יותר זה יותר קפיטריה כזאת,כן בדיוק, קפיטריה. אבא שלי תמיד מתחיל לעבוד מ 7 בבוקר כדי להכין את הקפיטריה לאנשים וחוזר ב8 בערב, הקפיטריה פתוחה עד לשעה 11 אבל בגלל שיש לו משפחה שצריך לדאוג לה אבי שכר עובדים רק לשעות האחרונות.
אני כל הזמן אוהב ללכת לאבא שלי לבקר אותו בעבודה ולשתות את הקפה שהוא מכין לי , הוא כל כך טעים שאפילו כשאני חושב על אבי או מדבר איתו הדבר הראשון שצץ לי בראש זה הקפה שלו.

הקפה הכי טעים בעולםWhere stories live. Discover now