okul önerileri

67 1 0
                                    

okulda "havalı" olmak için

Formanızı kemer ile kullanın.

Saat takın.Özellikle de daha nostaljik ve 'havalı' görünmek için gömlek kolunuzun üzerine takmayı deneyebilirsiniz.

Eskimiş bir deri sırt çantası kullanın.

Allah aşkına saçlarınızı gözünüzün önünden çekin ve doğal olun.

Renk uyumu kuyusuna düşmeyin ve uyumsuzluğu mottonuz bilin.

Pırıltıdan kaçın Kat kat giyinin. Kaşkol yerine boğazlı kazakları tercih edin. Sakın soket çorabın içine ince çorap giymeyin.

cool ol

1-Eteğin mutlaka kısa olmalı ama çok kısa değil kötü lakaplar takılabilir.Dizinin biraz üstünde olabilir.
2-Mutlaka 1 converse ve ya Adidas süperstar sahibi olmalısın!
3-Okul formanın rengine uygun güzel bir hırka giy!
4-Saçlarını mutlaka farklı yap!Sakın hergün atkuyruğu filan yapma ezik damgası yersin!Saçlarını düzleştir ve katlı kestir.
5-Rahat konuş birileriyle konuştuğun zaman kekelememeye dikkat et! Vücut dilini kullan ama fazla abartıya kaçma!
6-Derslerin iyi olmalı en kötü notun 65 olsa iyi olur.
7-Öyle sınıf içinde cadoloz kızlar gibi olma ağır ol bağırma kimseye, sınıf içinde koşuşturma!
8-Saçma sapan diziler seyretme !!
9-Telefonunu okula getir ama bi hocaya yakalanıyım deme!
10-Her lafa karışma sana sorulan sorulara cevap vermen yeterli olacaktır.
11-Ayy inanmıyorumm,yuhh,ohaaa filan sakın deme .!
12-Tenefüste havalı cool bi arkdaşında okul koridorunda gez bence.
13-Okulda güzel parfüm sık parlatıcı ve hafif göz kalemi sür.Güzel bileklik ve saat takmayı unutma!
14-Mutlaka İNSATGRAM hesabın olmalı ama orda kötü bağlantılar paylaşma.En güzel fotolarını koy çocukça resimler olmasın!Bebeklik fotolarını kesinlikle koyma.


#Okul Çantanızda Olması Gerekenler. ♥


-Dudak Kremi. ♥
-Siyah Oje. ♥ (Çorabınızın Yırtılma Olasılığı Var)
-Ayna. ♥
-Cep Telefonu. ♥
-Mp3. ♥
-Geometri Takımı. ♥
-Sözlük. ♥
-Atasözleri Ve Deyimler Kitabı. ♥
-Kitap Ve Defterleriniz. ♥
-Dosya. ♥
-Yedek Kalem Silgi Vs. Vs. ♥
-10 Tane Stabilio. ♥
-Boya Kalemleri. ♥
-Yedek Bağlama Tokası. ♥
-Yedek Tel Toka. ♥
-Yapıştırıcı. ♥
-Bant. ♥
-Makas. ♥


teneffüsünü değerlendir

>Tenefüste arkadaşlarınla bahçeye in ve temiz hava al.

>Mp3 çaların yanındaysa şarkı dinleyebilrsin.
>O ders anlamadığın bir konu varsa hemen öğretmenine sor,bulunmaz fırsat:D
>Hoşlandığın çocuğa bir türlü yanaşamıyorsan tenefüs yardımına yetişir!Onun yanına git ve herhangi bir konu aç.


#Mantıklı ol!!

Sınıftayken Kötü Espiriler Yapmayın.İlk Önce Kankaların Arasın da Yap.Beğenilirse Sınıfta da Espirinle Alakalıysa Yap.


Hiç bir zaman yalan söylemeyin.Daima dürüst olun.Helede öğretmenlerinize karşı.Eğer sizi kopya çekerken yakaladıysa asla ben çekmiyodum falan demeyin.Öğretmeniniz sizi affedecekse bile geri affetmez.Yalan söyledğinizi
anlayııp.Arkadaşlarınıza da yalan söylemeyin olmayan bir şeyi var olmuş gibi göstermek size hiç bir şey kazandırmaz.Arkadaşlarınız yalan söylediğinizi anlarlarsa daha kötü olur.Okulda kendinizi ezdirmeyin.
Ama çok kabada olmayın.
Sınavdan düşük not alınca ağlamayın ömür boyunca dalga geçebilirler.
~Derslerde not tutmayı daima eksik etme ! :) Ve düzenli yaz.
Sınav günü herkes senden o notları almak için peşinden koşucak ;)
~"Hayır" demeyi öğrenmelisin. Bu insanların kalbini kırmaz senin kararlı ve kendi çizgileri olan biri gibi gösterir. :)


parfüm önemli


Okula giderken hafif (bir fıs kadar) bir parfüm sıkın. Ama parfümünüzün kokusu çok ağır olmasın.

Ağır bir parfüm olursa hem siz hem de arkadaşlarınız rahatsız olur.

Parfümü de çok abartmayın parfümün kokusu ağır olmasada az sıkmanız yeterli.


gülümse

-Herzaman gülümseyin.

Asla karamsar olmayın.


Ayakkabı

Ayakkabı konularına gelince ;
Yağışın olmadığı zamanlar Converse ve Vans tercih edebilirsin.
Yağışlı zamanlarda şirin botlarınla dikkat çekebilirsin.
DİKKAT : Okulun izin vermediği renklerde satın alma,herkesin önünde azarlanmak ve üst sınıflarda alay konusu olmak istemezsin.

BERE

Bu Sene Bereler Çok Gözde Oldu.Ama En Çok Gri Ve Siyah Renkleri Tercih Edin. Çünkü Siyah ve Gri Genellikle Giydiğiniz Şeylere Uyar.;) Okula Giderken de Takmayı Unutmayın Sizi Cool Gösterir.;):):):):):):)))))

dudak parlatıcısı

Malum okulda makyaj yasak ama hafif pembelik veren dudak koruyucuları kullanabilirsin.

RENKLİ KALEMLER

EĞER RENKLİ KİŞİLİĞE SAHİPSEN KIPIR KIPIRSAN RENKLİ KALEMLER TAM SANA GÖRE !!















Her Konu Hakkında ÖnerilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin