Öncelikle hepinize Merhaba arkadaşlar. Bu ufak bi duyuru bölümü olacak.
Arkadaşlar öncelikle sorunum vote ve yorum hakkında. Hiç kimse kitaba vote & yorum yapmıyor. Hatta çok az kişi kitabı okuyo. Ve bu beni cidden üzüyo . Yani şimdi Wattpad'da kitap yazan herkez eminim ki hikayelerinin Yabancı , Psikopat , Mafya Sekreteri , Kötü Çocuk gibi çok okunmasını , beğenilmesini hatta basılmasını istiyordur ve bende onlardan sadece biriyim. Umarım bu konuda duyarlı olursunuz.
Ikinci konum ise hikayenin bölümlerinin ne zaman geleceği hakkında olacak. Biliyorum şu son 1-2 ay içerisinde hiç bi kitabıma bölüm eklemez oldum , eklesem bile isteksizce ve baştan sağma bölümlerdi. Bunun bir kaç sebebi de var tabii , dediğim gibi arkamda beni destekleyen bölüm yazmam için heveslendiren bi okuyucu kitlem yok. En önemlisi ise aile'vi sorunlar. Bunları konuşmaya gerek yok. Ama artık sık sık bütün hikayelerime bölüm eklemeye çalışacağım.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~♥
Neyse arkadaşlar umarım sorunlarım karşısında duyarlı davranırsınız. Hepinizi çok seviyorum. ---Iyi geceler♡♥♡
////////////////////////////////////////////////////
Bölüm şarkısı : Yucel Arzen & Devrim Gurenc : Ah bu çalan şarkımız yarim yarim ( çok ama çok sevdiğim bi şarkı şiddetle öneriyorumm , açıkçası beni benden alıyo)