Chapter 4

108 14 2
                                    

Ευγενίας pov: 

Άκουσα κάποιον να τσιριζει βγαινω από το ντουζ ,βιαστικά και  τυλιγω μια πετσέτα γύρω μου και τρέχω να δω τι γίνεται.
Ή Αναστασια είναι  μονο με τα εσώρουχα της και δυο αγόρια να την κοιταν σαν λύκοι.Είδα την Μαρ και τον Brooklyn να τους τραβανε αλλά δεν φεύγουν απο την θέση τους

"Θα κοιτατε για πολύ ωρα;; " τους φωναξα και τους εκλεισα την πόρτα στην μουρι ,κάποιος απο τους δυο πρεπει να χτύπησε.

"Ευγενία , τι θα ΚΆΝΩ; " με ρώτησε ή Αναστασία μισοκλαμενη

"Τον κινέζο!!!...  Αμάν ρε Τατι μην φρικαρεις τόσο πολύ " της είπα χασκογελοντας

"Είσαι σοβαρή , μην φρικαρω; Τρελαθηκες ρε;; με είδαν με τα
Ε-Σ-Ω-Ρ-Ο-Υ-Χ-Α ~" μου φώναξε και άρχισα να γελαω

"Καλά πάμε να αλλάξουμε και θα τους κανονισω εγώ μετα οκ;;" της είπα ήρεμα και εγνεψε

Nash pov:

Μπήκαμε στα αποδυτήρια και είδαμε μια κοπελιτσα με τα εσώρουχα.  Είχα παγωσει εκείνη την στιγμη. Απο δίπλα μου είχα τον Cam ο οποίος ,κυριωλεκτικα, κοιτουσε σαν λύκος, ξέρω οτι του γυαλισαι το μάτι ή μικρή απο τότε που της είδαμε να φεύγουν απο το σπίτι του Brook,  τώρα όμως που είδε τι κορμαρα έχει  δεν θα την αφήσει σε ησυχία.

"Θα κοιτατε για πολύ ωρα; " μας ρώτησε μια κοπέλα, ή Ευγενία ηταν,  είχε τυλίξει μια πετσέτα απο γύρω της ή οποία μάλιστα ηταν και λίγο μικρή.
Εκείνη την στιγμη ενιωσα και είδα την πόρτα να με πλησιάζει και με χτύπησε στο πρόσωπο. Την χτύπησε με τόση δυναμη που με έριξε κάτω.

"Είσαι καλά;;... Χίλια συγνώμη αλλά ή Ευγενία ειναι λίγο οξυθυμη " μου είπε ή Μαρ στεναχωρεμενη

"Σκληρή... Γουσταρω. Μην στεναχωριεσαι Μαρ . Αυτό το χτύπημα ίσως μας φέρει κοντά "
Της είπα και χαμογέλασε απαλά

"Δεν είσαι τόσο τρελός για να μπλεξεις με την αδερφή μου!!! "
Τι εννοεί τώρα με αυτό???

"Ή Ευγενία δεν είναι σταθερό άτομο, βαριεται εύκολα, οποτε οσες σχέσεις έχει κανει , κράτησαν πολύ λίγο. Όπως λένε και στην πατρίδα μας: <<Τους αλλαζει σαν τα πουκάμισα!! >>"
εεε πλάκα μας κανεις!! Μια κοπελα βρήκα να μου αρέσει και είναι αντίγραφο του Καζανοβα???
Ε-Λ-Ε-Ο-Σ

"Εσείς οι δυο...εσύ με το μακρί μαλλί και εσύ χαζοχαρουμενο,  έτσι και πείτε τίποτα μπροστά στην Αναστασία, για αυτό που έγινε πριν  ,σας ορκίζομαι οτι θα περασεται τα επομενα 10 χρόνια στο νοσοκομείο!!! ΈΓΙΝΑ ΣΑΦΕΊΣ;;"

Dreams & Football (B.B.)Where stories live. Discover now