Chapter 6

67 10 6
                                    

Cameron 's pov :

Τέλεια, με είδε ο Nash και ο Brooklyn και ή Harper !!  Να φιλιεμαι με την Αναστασία, στο οποίο μπορώ να αναφέρω οτι ηταν πολύ ωραίο, όχι γράψε λάθος, ήταν απλώς υπέροχο. 
"Μην τολμησετε να το πείτε στα κορίτσια ή σε κανέναν άλλον,  ειστε νεκροί !" Τους φώναξε και τους έκλεισε ,εξω από το δωματιο . Έμεινα μονος μου μαζί της ,στο δωμάτιο, τα μάγουλα της έχουν γίνει κατακόκκινα,παραμένει σκέτη γλυκά ή μικρή.
"Τ-το...ιιι...ίδιο ισχύει και για εσένα" μου φώναξε με τρεμαμενη φωνη. Τοτε την πλησιασα και...

Μαρίνας pov :

Γυρναμε στο σπίτι, διότι ο έξυπνος,.ο πατέρας μου αποφάσισε να καλέσει τους Beckham για φαγητό χωρίς να μας το πει πιο πριν. Τέλεια!
.
.
.
.
~Εξω από το σπίτι ~

"Μαρίνα κανονισα να επιστρέψουμε στην Ελλάδα για το μνημόσυνο της μαμάς " μου είπε ή Εύγε ενω μπαίναμε μέσα στο σπίτι.

"ΟΚ, ή Αναστασία το ξέρει? "
την ρωτησα και μου εγνεψε αρνητικά

"Θα της το πω οταν μείνουμε μονες " δεν ειπα τιποτα και ανοιξα την πορτα . Καθως προχωρουσαμε προς τα μεσα , έτρεξε η Harper προς την Ευγενία και την αγκαλιασε

"Εμενα δεν θα μου δώσεις αγκαλιτσα ;"την πειραξα και αρχισε να γελαει

"Ευγενία, Μαρινα γιατι ο Cameron  δάγκωσε τα χείλη της Αναστασίας ;" ...
?.
?
?
?
?
?
?
?
?
Κατσε τι έγινε ; θα την σκοτώσω την αφησα στο σπιτι να δει ταινια και αυτη φιλιεται με εναν ουσιαστικά άγνωστο και το χειρότερο η Ευγενια χασκογελαει και σίγουρα θα την υποστήριξει!

"Harper ο Cameron απλως της εδωσε το φιλι της ζωη . Εκανε μια καλη πραξη . Αντε τωρα να παιξεις !" Της ειπε η Ευγενία και η Harper ετρεξε στο κυπο

"Θα την σκοτώσω! !"
"Γιατι καλε ; Αστην να εκφραστεί"
"Ευγενία ειναι πολυ μικρή ,για σχεση !"
"Θες να σου θυμίσω τα δικά σου καμώματα ;"
"Δεν εισαι καλύτερη !"
"Το ξερω . Αλλα αστην,  μην την μαλωσεις . Αμα πληγωθεί , εχει εμας οκ;"
δικιο εχει αλλα αμα την πληγώσει θα τον στειλω στα επείγοντα

"Οκ?"
" καλα ντε δεν θα την μαλωσω " την φωναξα για να σταματήσει το κυριγμα.

●1 ωρα αργότερα●

~Αναστασία~

Εδω και μιση ωρα η Ευγενια με πειραζει και η Μαρίνα με συμβουλεύει για τα αγορια και ολα αυτα εξαιτίας ενως φιλιού.Δεν θα τους πω οτι εγω και ο  Cameron  θα βγουμε ραντεβού αυριο και οτι αποφασισαμε να ειμαστε μαζι . Θα βρω καποια πιο καλη στιγμή για να το ανακοινώσω . Τουλάχιστον είμαι σίγουρη ότι η Ευγενια θα με υποστήριξει.

_______________________________________________________________________
Α/Ν
Μικρο κεφαλαιο . Σορρυ !!!

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Aug 27, 2016 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Dreams & Football (B.B.)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora