Do wprowadzającej się młodej pary przyjechał ksiądz Michael, aby lepiej ich poznać. Rodzina z chęcią zaprosiła to do domu i wszyscy zaczęli rozmawiać. Z racji, że Róża kochała róże poszła do ogrodu po kilka bukietów. Pan Alleso poszedł do kuchni, aby zaparzyć ciepłą herbatę. W tej samej chwili ksiądz Michael usłyszał grę na pianinie. Szedł za muzyką, która zaprowadziła go do białego pokoju. Gdy otworzył drzwi pianino zamknęło sie z hukiem. Zdziwiony ksiądz obejrzał pokój i ku jego zdziwieniu zobaczył wielką, czerwona plamę krwi na ścianie. Podszedł, aby upewnić się czy to na pewno jest krew. Dotkną, i w tej samej chwili cały pokój zaczą ociekać krwią, tak jakby pokaleczyć człowieka nożem. Przeraził się i odszedł od ściany. Nagle wyłoniła się z niej przezroczysta istota, otworzyły się drzwi od balkonu, a zjawa zaczęła iść w stronę księdza, który zaczął się oddalać i spadł z balkonu. Przerażeni mieszkańcy domu podbiegli do miejsca zdarzenia i zobaczyli tam nieprzytomnego, leżącego na ziemi księdza. Szybko pojechali z nim do szpitala i opowiedzieli całą historię proboszczowi parafii. On zaś opowiedział o wszystkim Gabrielowi. Gabriel był bardzo mądrym i utalentowanym księdzem, który potrafił rozwiązać każdą zagadkę. Ksiądz uważnie wysłuchał opowieści o tym niewiarygodnym zdarzeniu i postanowił od razu przystąpić do działania. Następnego dnia wyruszył wraz z przydzieloną mu asystentka o imieniu Héléne do miejsca wydarzenia.