okul hayati

164 38 14
                                    

Karanlık hayatımdaki bir güne daha merhaba !

Gözlerimi açtım ve gece boyunca susmayan telefonuma yöneldim .

Elvis 10 cagri
4 mesaj

Annem
1 mesaj 1 cagri

Elvis
"Yapmadın değil mi ?  "

" Beril cevap ver "

" Ben bir şekilde bulacağım . Başını belaya sokma ! "

Annem
" Kızım okula git bir bak , kaydını yaptır , son gün bugün "

Elvise geri mesaj attıktan 5 dakika sonra beni aradı .

"Alo , beril nolur yapmadığını söyle"

"yaptim "

"ne ! Ben sana yapma demedim mi gerekirse 2 iste çalışır ben yine o parayi bulurdum. "

"Of,  Elvis öğlen ben sana parayı getiririm ."

Dedim ve telefonu yüzüne kapattım.

Annemin "okula git " mesajı aklıma geldi ayağı kalktım ve saçımı ev topuzu yaptım , Dişlerimi fırçaladım , üzerime siyah bir sweatshirt geçirip , altıma da siyah bir jean giydim. Gözlerime de her zaman sürdüğüm eyelineri sürdüm ve asagıya inip o adama hic bir sey demeden evden çıktım.

Okula dogru hizli adimlarla yururken , yagmurun safligi ve guzelligi vucudumu islatirken tebessum ettim .
Uzun zaman oldu tebessum dahi etmeyeli.

Okula vardim, kolej oldukca guzelmis ,annemin israri uzerine ne kadar gitmek istemedigimi soylesem de onu kiramadim , gitmek zorunda kaldim bu koleje .okula dogru ilerledimve oyalanmadan mudurun odasina dogru hizli adimlarla yurudum .kapiyi vurarak iceri girdim.
Mudur oldukca gençmis gercekten.
Mudur , Yanima dogru gelerek masaya oturdu .
-nasil yardimci olabilirim ?
-kayit olmak istiyorum .
- kacinci sinifsin
-lise son

Bu tur, bi takim sorular sorduktan sonra mudurun odasindan ciktim ve okulun cikisina dogru hizli bir sekilde giderken fark edemeden birine carptim . Kime carptigimi gormek icin kafami kaldirdim ve
-afedersin
-yavas ol

Dedi sinirli bir sekilde . Benle konusurken ona bakma firsatim oldu ,mavi gozlerinin esmer teniyle uyumu gozlerimi kamastirmisti gercekten .

Daha fazla Oyalanmadan Elvisin evine dogru ilerledim. Kapiyi acti ve parayi ona dogru uzatarak .

Elvisin cenesini cekmemek icin .

-acelem var gitmem gerek
dedim.

Elvisin arkamdan Beril diye bagirdigini duydum fakat aldirmadim.

Babamla geciricegim son gundu bugun. Yarin evime donecegim , sonraki gunde okula baslayacagim ne kadar istemesem de .

Babamin hala hic bir seyden haberi yoktu.

Zaten babamla tek kelime konusmuyordum. Babam ne kadar benle konusmak istese de ben onu onemsemiyor ve dinlemiyordum. Uzun bir gundu bugun .
Yorulmustum ve uyuya kalmisim salonda , sabah kendimi yatagimda buldum.

Uyandim , dislerimi forcaladin telefonumun sesini actim ve bavulumu hazirlamak icin odama gittim . Dolapta ne varsa bavula doldurdum ve kapattim.

Bavulumu da alarak asagi indim.

-kahvalti yapsaydin kac gundur bir sey yemedin .
-tamam

Ne kadar mutlu olsa da yine kahvalti boyunca hic konusmadik.
-hadi gidelim
-tamam

Yola çiktik cok mutluydum. Benim annem için bu kadar endişelenmemin sebebi annemi gecen sene kanserden kaybetme kokusuydu. Bu yüzden annemin yine üzülmesini istemiyorum , hiç bir sekilde.

SİYAH MENEKŞEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin